nolla Kytkentätilaa

S

southindia

Guest
Hei, Olen tekemässä minun hankkeen nollavirtaan vaihtamisen buck-boost converter, olen todella kärsivät suunnittelu piiri ja miten laskea arvoja, ja kuinka aloittaa. jos u tietää mitään linkkejä, auttakaa minua, kiitos etukäteen

Hei, olen tekemässä minun hankkeen nollavirtaan vaihtamisen buck-boost converter, olen todella kärsivät suunnittelu piiri ja miten laskea arvoja, ja kuinka aloittaa. jos u tietää mitään linkkejä, auttakaa minua, kiitos etukäteen
Hei, mitä käytät kytkentään, MOSFET tai BJT.

Saanen ehdottaa, että ajattelet "lähellä nollaa" Kytkentätilaa. Jos alkaa siirtyä milloin näennäinen tulet ohi, kun olet valmis. FET hilavaraus Qgd komponentti tarvitsee liukumaan ulos viemäriin ja jos FET on (lähes) pois ja nielu ei liiku, se ei voi. Tyhjennys dV / dt olisi käytettävä työn loppuun, se on eräänlainen freebie energiaa viisas. Mutta tämä tarkoittaa olet johtaa mielessä-osaa tapahtumaan ja että sitten tarkoittaa negatiivinen viive-lukittu silmukka (joka voi olla muodoltaan yksinkertaisia). Jos sinulla ei ole tai eivät luota laskelmia, kunnon simulointi (LTSpice, se on ilmainen) avulla voit leikata ja yritä helposti tarpeeksi. Tietenkin professorit rakastavat yhtälöitä ja saattavat vaatia teet sen oikein eikä tehokasta.

Hei, mitä käytät kytkentään, MOSFET tai BJT.
MOSFET käytetään kytkentään, en todellakaan tiedä, miten suvainnut nollaan Kytkentätilaa yhtälöiden. lähetä minulle mitään materiaalia koskien tätä aihetta. kiitos etukäteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back