nolla Vt NMOS varten saparoa nykyinen

S

surianova

Guest
Hei kaikki!

se on hyvä käyttää nolla Vt NMOS varten saparoa virtaa opamp?koska häntää nykyinen uppoaa 10 mA, jos käyttää normaalia transistori,
jonka koko on suuri, mitään asiaa, jos voin käyttää nolla Vt transistori varten saparoa nykyinen?

kiitos

mikä on ur tuotos impedanssi nykyisen lähteen, kun u käyttää nolla Vt transistorit ...???

tämä saattaisi olla kysymys ....

Mielestäni kysymys on se, että nolla Vt transistorit heikko hakua.

sutapanaki wrote:

Mielestäni kysymys on se, että nolla Vt transistorit heikko hakua.

Minulla ei ole selkeää selitystä siitä.Tämä on juuri mitä muistan noin 10 vuotta sitten, kun käytetään yhdessä tällaista transistorit.Sitten kerrottiin, että niitä ei saa käyttää nykyistä peilit koska köyhien hakua.Mutta en suorittaa Monte-Carlo lainkaan tuolloin.Siksi juoksi nopeasti nyt on TSMC tekniikkaa.Minulla on pari native transistorit (Vt =- 0,1) ja pari 1.8v normaalia NMOST (Vt = 0,55).Kaikki transistorit on noin samalla alueella (WxL) ja sama valua nykyinen.A 100 monte-carlo runs osoittavat, että deltaVth varten zero_Vt transistorit on sigman ja 1.16mV kun sigman varten delta viidennen, joissa säännöllisesti transistorit on 2.75mV.Niinpä tietysti, mitä sanoin ennen ei ole totta, nolla-Vt transistorit on parempaa.
On kuitenkin vielä vaikea rakentaa peilien kanssa.Syy on seuraava: Jos kynnys -0,1 (tai jopa 0V),
joka merkitsisi sitä, että jos lähde tai valua ovat 0.1v korkeampi kuin portti jännite kanava on läsnä molemmin puolin.Tarvitset valua esimerkiksi olla yli 0.1v verrattuna portilla, jotta transistori vuonna tuurata pois eli kylläisyyttä.Jos liität Syntyperäisenä transistori kuten diodi eli portille ja viemäröintityöt shorted yhdessä tämä Vgd = 0 ei riitä hyppysellinen pois kanava on valua puolella ja itse diodi-kytketty transistori tulee triode.Jos siis rakentaa nykyisen peilin tällä tavoin päällikön puolella se on triode, orja puolella on lopulta kyllästyminen ja olet suuri epäsuhta on virtaukset.
Mutta jos kynnys on todella negatiivinen, voit rakentaa nykyisen lähde yksinkertaisesti käyttämällä yhtä transistori ja liitä portilta sourse (Vgs = 0) ja yksinkertaisesti vakuuttamasta valua on vähintään 0,2-0.3v yläpuolella.Tai älä liitä portilta valua suoraan vaan seuraaja, samalla tavalla kuin betta-auttajaa vuonna bjt peilit.
Last edited by sutapanaki
17. toukokuuta 2008 6:56, muokattu 1 kertaa yhteensä

Olen sitä mieltä, että jos aiot rakentaa IC jonain päivänä ottaa ryöstökalastukseen tilassa transistori yhdessä muun piiri ei oikeastaan ole kustannustehokasta.Ne yrittävät rakentaa koko piirin käyttäen yksi tekniikka.

Hurraa

No, native transistorit vuonna CMOS tullut lähes ilmaiseksi.On tehtävä sivuuttamalla vaiheet prosessin - eli ne eivät tee kynnys säätää - mitä minä tiedän.Toisin sanoen se ei vaikuta hintaan.

sutapanaki wrote:

Minulla ei ole selkeää selitystä siitä.
Tämä on juuri mitä muistan noin 10 vuotta sitten, kun käytetään yhdessä tällaista transistorit.
Sitten kerrottiin, että niitä ei saa käyttää nykyistä peilit koska köyhien hakua.
Mutta en suorittaa Monte-Carlo lainkaan tuolloin.
Siksi juoksi nopeasti nyt on TSMC tekniikkaa.
Minulla on pari native transistorit (Vt =- 0,1) ja pari 1.8v normaalia NMOST (Vt = 0,55).
Kaikki transistorit on noin samalla alueella (WxL) ja sama valua nykyinen.
A 100 monte-carlo runs osoittavat, että deltaVth varten zero_Vt transistorit on sigman ja 1.16mV kun sigman varten delta viidennen, joissa säännöllisesti transistorit on 2.75mV.
Niinpä tietysti, mitä sanoin ennen ei ole totta, nolla-Vt transistorit on parempaa.

On kuitenkin vielä vaikea rakentaa peilien kanssa.
Syy on seuraava: Jos kynnys -0,1 (tai jopa 0V), joka merkitsisi sitä, että jos lähde tai valua ovat 0.1v korkeampi kuin portti jännite kanava on läsnä molemmin puolin.
Tarvitset valua esimerkiksi olla yli 0.1v verrattuna portilla, jotta transistori vuonna tuurata pois eli kylläisyyttä.
Jos liität Syntyperäisenä transistori kuten diodi eli portille ja viemäröintityöt shorted yhdessä tämä Vgd = 0 ei riitä hyppysellinen pois kanava on valua puolella ja itse diodi-kytketty transistori tulee triode.
Jos siis rakentaa nykyisen peilin tällä tavoin päällikön puolella se on triode, orja puolella on lopulta kyllästyminen ja olet suuri epäsuhta on virtaukset.

Mutta jos kynnys on todella negatiivinen, voit rakentaa nykyisen lähde yksinkertaisesti käyttämällä yhtä transistori ja liitä portilta sourse (Vgs = 0) ja yksinkertaisesti vakuuttamasta valua on vähintään 0,2-0.3v yläpuolella.
Tai älä liitä portilta valua suoraan vaan seuraaja, samalla tavalla kuin betta-auttajaa vuonna bjt peilit.

En aivan ymmärrä mitä tarkoitat käyttämällä sitä palautetta.
Voi olla paras tapa käyttää sitä kuin cascode laitteeseen tai seuraaja, koska pienet Vgs tarvitaan.Minun tekniikan min pituus on oikeastaan melko korkea, ja tämä transistori ei ole hyvä nopeiden sovelluksia.Paras hakemus on luultavasti sääntelijöiltä.Koska se on myös hyvä yhteensovitus voidaan myös käyttää sitä diff paria toimittanut riittävästi valua jännite on siellä pitää transistori vuonna kylläisyyttä.

sutapanaki wrote:

En aivan ymmärrä mitä tarkoitat käyttämällä sitä palautetta.

Voi olla paras tapa käyttää sitä kuin cascode laitteeseen tai seuraaja, koska pienet Vgs tarvitaan.
Minun tekniikan min pituus on oikeastaan melko korkea, ja tämä transistori ei ole hyvä nopeiden sovelluksia.
Paras hakemus on luultavasti sääntelijöiltä.
Koska se on myös hyvä yhteensovitus voidaan myös käyttää sitä diff paria toimittanut riittävästi valua jännite on siellä pitää transistori vuonna kylläisyyttä.

Saat TN4 En näe mitään wromg ellei opamp nostot portilla niin paljon, että siitä tulee suurempi kuin kaivoon.Kuitenkin näen, että toisella puolella TN331 on diodi kytketty ja se on todennäköisesti ole saturation -
muistatko keskustelua muutaman virkaa sitten?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back