Nopea OPAMP-riippuu GBW tai BW?

A

analogartist

Guest
Mietitkö, mikä aiheuttaa suuria nopeus FPC (suljetun kierron) ..Olen johdettu askelsyötteeseen ja suljetun silmukan yhden Pole System on
V0 (1-e (-WF))
jos WF on suljetun silmukan kaistanleveys = wo (1 βAo)

jos wo on avoimen piirin BW Ao on avoimen piirin vahvistuksen ja β on palaute tekijä ..

Onko se hyvä lähentää tätä WF wo * β * Ao ...huomioon wo <<wo * β * Ao.

Jos teen tämän jälkeen nopeus järjestelmän riippuu GBW eikä BW.?Mutta suurin osa kirjoista sanoa nopeus riippuu BW (Rise time = 0.35/BW).

Laita se toisella tavalla
Jos olen opamp1 joka on sanoa BW on 300MHz ja GBW ja 1MHz ja
ja toinen opamp2 joka on BW on 500Mhz ja GBW ja 800Hz.Joka on nopeampi: opamp1 tai opamp2?

Arvostaisi enlightment on yksinkertainen (kiusallinen) kysymys?

Kiitos

http://www.elektrotekno.com/forum-10.html

linkistä voit ladata tarvittavat jutut

hurraa

analogartist kirjoitti:

Mietitkö, mikä aiheuttaa suuria nopeus FPC (suljetun kierron) ..
Olen johdettu askelsyötteeseen ja suljetun silmukan yhden Pole System on

V0 (1-e (-WF))

jos WF on suljetun silmukan kaistanleveys = wo (1 βAo)joilla wo on avoimen piirin BW Ao on avoimen piirin vahvistuksen ja β on palaute tekijä ..Onko se hyvä lähentää tätä WF wo * β * Ao ...
huomioon wo <<wo * β * Ao.Jos teen tämän jälkeen nopeus järjestelmän riippuu GBW eikä BW.?
Mutta suurin osa kirjoista sanoa nopeus riippuu BW (Rise time = 0.35/BW).Laita se toisella tavalla

Jos olen opamp1 joka on sanoa BW on 300MHz ja GBW ja 1MHz ja

ja toinen opamp2 joka on BW on 500Mhz ja GBW ja 800Hz.
Joka on nopeampi: opamp1 tai opamp2?Arvostaisi enlightment on yksinkertainen (kiusallinen) kysymys?Kiitos

Mikä on linkki ...menee jonkin vieraan kielen sivuilla ...?

hi analogartist,
I'am ole varma GBW on Gain-kaistanleveys tuote vai ei.yhden Pole System, jos GBW edustaa voittoa kaistanleveys, heti kun saa GBW, BW voi olla peräisin GBW.Esimerkiksi GBW = 10M, (80dB at 1K), BW = 10M (0dB at 10MHz)
voi auttaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back