nykyinen asema moottori robotti

G

garg29

Guest
rakkaat ystävät
m tehdään neljän pyörän auton muodossa robotti.Olen käyttänyt kahta moottori, jonka toisella puolella pyörät.moottori on käynnissä 12 v ja on 200 kierrosta minuutissa kukin.Miten voin laskea nykyisestä tehdä kunkin moottorin, jotta voin tehdä sen valvontaan käytetään valtaa transistorit.Olen itse haluavat auton muodossa robotti päälle joko puolin, kun tarvitaan.
voi kukaan auta minua
parhain terveisin
amit

 
Hei Garg,
Yritän tarkastella moottorin tiedot enimmäisteho Power.Tämä on suurin teho moottori voi kuluttaa aikana enimmäiskuormituksesta - ei suurin vääntömomentti tuottamaan.Jaa jännite alkaen suurin nimellisteho, saat enimmäisvirrasta mahdollista kulkea moottori.

Toivomme, että tämä auttaa

 
ottaa amperometer, asettaa sen korkein nykyisten mittaus (kuten 10A vähintään ole aavistustakaan mitä moottori olet siellä), kytke moottorin akku kautta amperometer ja tarkistaa nykyisen, kun moottori on pysähtynyt (eli pidät sitä tiukka, jotta se voi " t kiertää).Tämä on pahimmassa tapauksessa nykyinen (se voi olla pienempi sitten moottori enimmäisvirrasta, jos akku ei kykene antamaan korkeampi nykyinen ... tietenkin se tarkoittaa sinun turvallinen kuin transistorit koskaan on kestettävä korkeammat nykyisen sitten akku antaa )

Useimmat harrastus robotit käyttää moottoreita, joilla on alhainen nykyisiä vaatimuksia (alk. 100 mA harvoja A, kun pysähdyksissä) - niissä tapauksissa mennä valmis käyttämään piirin kuten L293C, L293D tai L298.

Jotkut moottorit (erityisesti korkea laatu malli harrastus autojen, veneiden ja lentokoneiden) käyttää useiden A jopa yli 100A nykyisen ...ne ovat erittäin moottorit, mutta ei oikeastaan robotti ellet halua rakentaa erittäin raskasta ja / tai nopeasti robotti.

 
Nykyinen on paljon sensitive.When haluat laskea moottorin nykyinen valvoa movement.You pitäisi tietää it.I samaa mieltä: Jaa jännite alkaen suurin nimellisteho, saat enimmäisvirrasta mahdollista kulkea moottori.

 
Mielestäni U do'nt tarvitse laskea.Helppo tapa saada tietää, nykyinen tehdä kunkin moottorin juoksun moottorit alkaen dc lähde (12v) suoraan ilman liittää kaikki elektroniset kohde ja sitten U voidaan mitata nykyisen että anna kullekin moottori.

 
Just varmuuskopioida mitä kaikki ovat sanoneet: P = VI

Missä
P = teho
V = Jännite
I = Nykyinen

(Pyydän anteeksi, jos Im opetus voit **** munat)

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top