Nykyinen jakelu - E & H kenttä

I

ishtiaq

Guest
Voiko joku auttaa minua määrittämään E & H Field epäsäännöllistä kehon saamalla nykyinen jakautuminen koko kehon. Pl vastata minulle, koska olen kiireinen projekti. Rgds ja keikka, Ishtiaq

Onko sinulla nykyisen jaon koko kehossa (tilavuus virrantiheys)? Haluatko olla E ja H kentän sisä-tai ulkopuolella elin? Jos haluat saada e / h sisällä, voit käyttää interpolointia. Ulkopuolella, voit käyttää integrointi pitkin koko kehon pinnan suhteen

hi ishtiaq: voit viitata 3 luvun "ajan harmoninen sähkömagneettisia kenttiä" Professori "Harrington" Jos et ole vielä tiedossa vastaavuutta ja joitakin tarvittavia teorioita tästä aiheesta, ja sitten kirjoittaa koodia MATLAB tai muita ohjelmistoja haluat. Goodluck.

mudrik, Älä sekoita E / B kenttiä löytyy ja sen ulkopuolella sekä kapellimestari (riippumatta muoto). sisällä kapellimestari on olennainen koko suljettu pinta, tämä on Lorentz yhtälö. ulkopuolella kapellimestari sisältää Sähkömagneettiset kentät, jotka eivät ole poikkeavat osaksi kapellimestari (on on lanka, lentokone, outo muoto mitä tahansa). Tämä on heavyside komponentti. Mielestäni on myös tarkoitetaan Maxwell niin .. ummm ... "Siirtymä nykyinen" Uskon. saattaa tuntua siltä, että olen turhan pikkutarkka olet. mutta mielestäni on suuri ero, että piakkoin (ensi vuonna?) ilmeistä. Mr.Cool

Todellakin .. kuvittelisin kuvattu ongelma on ihmisen (tai jotain muuta) altistuu sähkömagneettiselle kentälle mielivaltaisen muodon. Eli ihmisen / muu (jotain inhomogen ja epäsäännöllinen) on scatter. Koska läsnä tämän inhomogeneties, kentät (sisä-tai ulkopuolella) se, on erilaiset arvot kuin ennen. Sähkömagnetiikan tutkijat käyttävät menetelmää vastaavuus (ks. Harrington) ja määritellä vastaava virrantiheys (magneettinen ja sähköinen) runkoon (pinta virtaukset) ja myös kehossa (tilavuus nykyinen). Ongelma mutkistuu, koska elimistö on erittäin inhomogen. Monet tutkijat yhdistävät menetelmä hetkellä (käyttöön Harrington sisään EM yhteisön) ja elementtimenetelmällä. Ulkopuolella käytämme Äiti ja sisällä käytämme FEM osalta

Ahh .. ok. Näen, olet määritellään ero EM kentät kulkea keskustan (esimerkiksi) ja kapellimestari vs. EM kenttiä pitkin ulkopinta kapellimestari (ihon vaikutus?). Puhuin ero EM kentät matkustaa kapellimestari (pinta + sisustus) vs. EM kenttiä, jotka jättävät lähde mutta eivät saa sidottu kapellimestari lainkaan. tämä on ei-eriävät osa EM kentät. Mr.Cool

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back