Nykyinen Mittapää DMM ja oskilloskooppi

F

Fragrance

Guest
hi Nykyinen anturi oskilloskooppi ja DMM ovat melko kalliita keino hei täällä on hieno työkalu, joka muuntaa DMM nykyisessä Metter AC / DC ja käytetään myös oskilloskooppi teolliseen tarkoitukseen olen rakentanut tämän laser kalibrointia. Lomakekyselyä for Tektronic anturin ja suunnittelua jos täällä on samat [color = blue] (I varify sitä Tektronic koetin, joka minulla on toimisto samassa mittauksessa käytetyn) [/color] toivo ystävä mun vaivaa tästä hienosta artical jonka tein sisään pdf

Kiitos tämän asiakirjan, mukava työ, mutta ... Kaavio sivulla 2 on lukukelvoton, koska liian alhainen resoloution. On mahdotonta lukea mitään komponentin arvoista. Se näyttää. Jpg-tai. Gif-kuva liikaa laatu heikkenee. Ehkä sinun pitäisi käyttää. Png kuvan sijaan. Voitko tehdä uuden dokumentin paremman resoloution ja reupload se?

Hei Tässä on paremman näköinen kuva. / Cl
30669_8mg.jpg

se näyttää tämä piiri pyrkii edustaa sisäpuoliseen Hall-anturi. Se on lähellä aitoa ... mutta ei aivan. miten tämä piiri käsittelee negatiivisia virtauksia, esimerkiksi AC-signaalia? se näyttää lukisivat nolla tässä tapauksessa. Lisäksi, kaistanleveys virtamittapäiden on erittäin tärkeä. Kriittisin erä tätä on op-amp. Pitäisin investoi laadukas op-amp tässä vaiheessa. Mr.Cool

Tässä on aivan erilainen lähestymistapa. Ostin Tektronix P6042 eBayssa pari sataa Yhdysvaltain dollaria. Rakennettu vuonna 1967. Kaista DC 50 MHz. Kaunis aaltomuoto. Lukee jopa + / - 10A. Melu on noin mA. Ainoa harmi on Lämpöryömintä of DC offset. Voisin lähettää skannatun kaavamaisen tai käsin, jos joku on kiinnostunut.

8) echo 47, lähetä skannattu oppaat ja kytkentäkaavio textronox anturi. Tectronix latautuu erittäin korkeaa hintatasoa antureista ja se on mahdotonta bye sen heiltä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back