Nykyinen tarvitaan RS485?

B

BABESH

Guest
Hei, haluan saada voimaa RS-232-signaalit ja muuntaa RS232 signaalit RS-422 tasoilla, mitään käsitystä, kuinka paljon nykyinen requred lähettää ja vastaanottaa RS-422/485 tason signaalit etäisyydellä sanoa 100m??? - Babesh

Tämä kaikki riippuu siirtonopeuden, käyttömäärä, väylätopologiaa (irtisanominen & vikaantuessa turvallinen) ja lähetin.

Jos käytät pienitehoisia RS422 pelimerkkejä lowish nopeudella ilman irtisanomista, saatat päästä pälkähästä latauksen korkki tietovirran, antaa vain vähän valtaa. Näen ongelman aloittaa, sinun pitäisi olla tiedot käynnissä aluksi antamaan virtaa, ennen kuin todella välittää, mitä haluat. Ehkä voisit kiertää tätä, mutta minulla on tunne, että se voi olla toivoton. Muista Sinun tasolle muuntaa sekä ainakin luovuttajaosapuolen. Kuinka voit valvoa suuntaan, jos käytät laiteparia, et olisi onni saada tarpeeksi virtaa. Kaupalliset laitteet olen nähnyt, näyttävät käyttävän ulkoisen virtalähteen. Joka tapauksessa, kannattaa kokeilla. Onnea

Hei kaikki, kiitos analysointiin minun ongelmani, olen uusi RS422 viestintää. Oikeastaan valta on peräisin RS232 signaalit DTR & RTS, nämä ovat jatkuvasti signaaleja ja doesnt muuttaa, jotta voin olla jatkuva jännite. Tietoja minun hakemuksen: minun täytyy tehdä pisteen viestintä 100meters, nopeus on 9600bps. IC valittu muuntaa RS422 tasojen kuluttaa noin 300uamp Joten mitään arvio nykyisestä kuluttamasta hakemukseni. THX Babesh

En tajunnut, että käytit PC / Terminal. Kyllä tämän pitäisi toimia, jos sinulla on vakioteho käytettävissä. Saatat joutua diodi tai muutaman signaalilinjoissa niin ainakin niistä on suuri kulloinkin. Jos tiedät yksi niistä on aina korkealla sinun ei tarvitse tehdä tätä tietysti. Muista myös sinun tulee tasolle siirtää lähtöä tai ainakin puristin sitä niin, että sinulla ei ole-v ja 12v on rajoitettu 5V, Google-piirejä. Edellä esitetyn sinun todella täytyy lopettaa koko dataparia päissä, sanovat noin 120R. Irtisanominen on vastuussa useimpien tehohäviö, mutta sinulla pitäisi olla tarpeeksi virtaa saatavissa. Olen arvailemaan ilman irtisanomista, se ei todennäköisesti toimi luotettavasti.

Hello Babesh, Can nostat kaavamaisen? Tarvitsen samanlainen piiri, joka syötetään DB-9 terminaali. Kiitos ..

Hei NOC, liitteenä ckt Google, jonka minä din't yritti vielä, tuntuu se toimii ..

Tämä on RS232. RS485 et tarvitse negatiivinen tarjontaa. Poista D2, R2, ja C2. Pin 2 TXD suoraan lähettämisvelvollisuutta RS485 Chip, samoin RXD Pin 3 saada. Jos et käytä erillisiä lähettää ja vastaanottaa pelimerkkejä (4 johdot) sinun tulee hallita tiedon suuntaan, TXen, RXen. Voidaan sitoa yhteen koska niistä on aktiivinen korkea, ja muita aktiivisia alhainen. Tarkista tuoteselosteet toimintaa. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty 2 minuutin kuluttua: [/color] [/size] 5 - 12V on aux PSU syöttää. Toivottavasti et tarvitse tätä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back