Nykyinen tila Design vs voltage mode mallit

S

swagata

Guest
Hallo kaikki!

Nykyinen tila mallit ovat erittäin suosio kasvaa nyt.Kehotan yleinen vertailu sen voltage mode designs.Any Highlights on hyötyä ja haittaa sekä menetelmiä olisi hyödyllistä.

voit viitata tohtori Ridley paperissa <Voltage tilan tai nykyisen mode>

Paley kirjoitti:

voit viitata tohtori Ridley paperissa <Voltage tilan tai nykyisen mode>

suurin etu on nykyisen tilan malli on, että signaali on unattenuated samalla välitetään vastus, joka on merkittävin tekijä useimpien komponenttien ...katsoo, että jännite kun tiedot saa lieventää, koska vastus joita ei voida välttää ...

Mitä sinä merkitys on johtava tappio ...sillä, onko kondensaattori tai IC-tai vastus on mallinnettu ja voimajohdon se tulee olemaan rinnakkain ja siten nykyisen ei tule vähentää ...

Kiitos keskustelusta.
Plz auttaa minua verrataan olennaisesti seuraavat jännitteen nykyisen tilan.
1.voltage Swing / current Swing
2.input Range
3.impedance
4.slew rate
5.linearity

Voit myös antaa minulle liittyviä luentoja / tutorials pdf-linkkiä.
Kiitoksia jälleen

jännite Swing olisi jännitteen tilan suunnitteluun
nykyinen Swing olisi nykyisessä tilassa suunnitteluun

syöttöalue, surmasi korko ja lineaarisuus riippuu järjestelmän molemmat.paljon vaihtokaupasta on mukana ....

Lähtöimpedanssi jännitteen tila on pieni ja se on suuri nykyisen tilan ....

Tämä on kirjan
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Hei kaikki
Mielestäni virat edellä väärin, mitä ensimmäinen kirjoittaja haluaa keskustella.
jotkut puhuivat käsityksiä jännitteen tila ja nykyisen tilan, nämä mielestäni käytetään lähinnä Tehoelektroniikan IC verkkotunnuksen.
mutta mielestäni ensimmäinen viesti haluavat tietää, yleensä analoginen IC osaan, mitä eroa on jännitteen ja virran tilan.

oikea minulle, jos olen väärässä.
onnea
jeff

tämä kirja

ftopic262787.html

kirjan kirjoittaja on professori minun yliopistossa, hän antoi meille nämä lyhyt katsaus toteaa
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Kuin kaikille niille, jotka ovat osallistuneet keskusteluun ja jakaneet varoja.
Jfyan on myös oikeassa siinä, että M vakavasti kiinnostunut Analog IC osassa mainly.But jokaisen panos on valistunut minua omalla tavallaan.
Kuin jälleen

Kiitos kaikille.
Haluan myös suunnitella Buck askel alas DC-DC-muunnin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back