Nykyinen vs leveys lanka.

T

tdf

Guest
Voiko joku näyttää minulle leveys metallikerros joka ajaa virta: 50mA? Käytän TSMC 0,35 prosessia. Tai voi näyttää minulle, mitä materiaalia mainitse siitä? Thx, TDF.

normaalisti, löydät virrantiheyden sääntö Kongon demokraattisessa tasavallassa asiakirjassa. Metalleja ja CMOS035 (ei ylhäältä metalli), 1mA/um klo 70degree yleensä. Siis unidirection nykyisestä.

riippuu siitä, miten kauan reittiä, tehokkuus on. treenata neliöiden lukumäärällä ja multiplay se pintavastuksen. esim. 2 mm pitkä, 1um leveä syöttölinjaan, jossa kulkee virta on 1mA jossa arkki resistanssi 0.03ohms/square. Kävisi Ruutujen 2000 (2mm/1um) yhteensä kestävyys yhteenliittämishintoja: 60 ohmia (2000sq x0.03ohms) yhteensä jännitehäviö 60mV (60ohms x 1mA

[Quote = TDF] Voisiko joku näyttää minulle leveys metallikerros joka ajaa virta: 50mA? Käytän TSMC 0,35 prosessia. Tai voi näyttää minulle, mitä materiaalia mainitse siitä? Thx, TDF. [/Quote] Yleensä nykyinen tiheys on lähellä 1mA/um, mutta pitäisi olla marginaali. Ja Ehdotan käyttämällä useampaa metallikerrokseen kuin voit.

[Quote = k_90] riippuu kuinka kauan polkuja on. treenata neliöiden lukumäärällä ja multiplay se pintavastuksen. esim. 2 mm pitkä, 1um leveä syöttölinjaan, jossa kulkee virta on 1mA jossa arkki resistanssi 0.03ohms/square. Kävisi Ruutujen 2000 (2mm/1um) yhteensä kestävyys yhteenliittämishintoja: 60 ohmia (2000sq x0.03ohms) yhteensä jännitehäviö 60mV (60ohms x 1mA [/quote] Jos korkeus johto ei anneta mielestäni menetelmä on tiettyä teknologiaa. Voitteko kertoa, mikä on levyn resistanssi 65 nm tech lanka?

pintavastuksen voidaan yleensä löytyy suunnittelusäännöt, jossa otetaan huomioon paksuus metalli / poly. Esimerkiksi 0.35u tech metal1 85m ohmia / m² toplevel metal4 (paksumpi metalli) 50m ohmia / m²

TSMC on dokumentti reliablity. Se inculde EM-HCL ... 1mA/um normaalin metallin, 1.5mA/um huippu metallia. Voit käyttää useita metallikerroksia toisiinsa.

En ole varma, on 0,35 tech, mutta 0,18 tech, laaja metalli on rajoitettu (35u). Joten 0,18 tech, ja jos kuljettaa 50mA, mielestäni sinun pitäisi jakaa nykyistä 2 tapaa.

Ensinnäkin, varmista se tasavirtaa tai ohimenevä nykyisestä. Sitten löytää arvo prosessissa tiedosto (ehkä DRC sääntö). Vuonna pääsääntöisesti vain se labed DC luokitus.

Hei, kaikki, että olen kertonut on tasavirtaa. Kiitos avusta, sain selville 1.5mA/um ja ylin kerros ja 1mA/um muiden metallien kerroksiin. Olen käyttänyt Synopsys ja löysi sen techfile, mutta en ole varma muiden EDA. Ja 0.35u, max leveys metallikerrokseen on 35u. Jos haluat käyttää enemmän leveys (enemmän nykyinen), sinun on käytettävä paikka. Kiitos kaikille,

50mA olla myös pakkauksen kysymyksiä. Minun keraaminen pakattu prototyyppejä kuoli Iout> 20mA. Joten otin katsoa mikroskoopilla. Bond johto suli. TODELLA!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back