Nyt vakavasti - Mitkä ovat parhaat maksoi työpaikkoja?

Z

Z80

Guest
Lyhyt tausta: työskennellyt logiikka suunnitteluntarkastusmenetelmät alalla on noin 4 vuotta (PCIE lähetin). Taloudellinen taantuma aivohalvauksen ja minua ja kaikkia minun joukkuetovereita jouduimme etsimään työpaikkaa. Nyt olen työskennellyt testeri a. .. merkittävä autoalan yritys ja löydän työpaikan ulkopuolisten haastava liioittelematta. [Sarkasmia] Ainakin olen hyvin palkattua [/sarkasmia]. Olen hyvin viime idealistinen hetki elämässäni, kun toivoin löytää työpaikka, joka on parempi haastava kuin hyvin palkattua. Yksinkertaisesti sanottuna: $ $ $ on ainoa tae tämän maallisen elämän. Mitä kannattaa? Ensi käden kokemusta, ole hyvä:)

Tämä päivä on vaikea löytää "mielenkiintoinen ja haasteellinen työpaikka." Mutta he ovat poissa there.The ongelma on, että ne ovat todella haastavia rahaa viisas. Monet yritykset eivät ole taajuusmuuttajan käynnistyksen uusia malleja, jotka vaativat pitkän T & K-syklit . En konsultointi ja on onnekas löytää hyviä malleja. Mutta se sai kuivua hyvän aikaa. Jouduin turvautumaan tehdä oman T & K ja hankkeita myydä. Ehdotan pysyä teknologian teet samoin.! . Tee omia kuvioita omalla vapaa-ajallaan älä anna periksi teidän hyvä maksaa työtä. Make tuote, joka voi antaa teille joitakin tuloja puolella. Tämä antaa sinulle paljon tietoa maailmassa teollisuuden ja auttavat verkon ja vie siihen suuntaan, että haluat O mennä ja myös rakentaa luottamusta itse.

Elektroniikkateollisuuden eri puolilla maailmaa on huonossa kunnossa. Ole onnellinen että sinulla on tuloja stream tällä hetkellä. Kuten Eltonjohn liittyy, freelance ihmiset elektroniikassa eniten huonoina aikoina. Toivokaamme, että asiat parantaa tulevina vuosina. Valitettavasti elektroniikka työpaikkoja kaikenlaiset eivät alkuun pienituloisimpien. [Vitsi] Ehkä voisitte mennä Yhdysvaltoihin ja sotkea joitakin suuria taloudellisia yritys ja saat maksaa suuria bonuksia prosessissa. [/Vitsi]

eltonjohn, kun kirjoitin "ainakin olen hyvin palkattua" minua pidettiin sarkastinen. Mielestäni työpaikka olisi joko kiinnostavia tai hyvin palkattua, mieluiten molempia. Mutta kun se ei kuulu edellä, siellä ongelma. Verrattuna suunnitteluntarkastusmenetelmät, tämä testaus työtä, että mulla nyt on low-tech. Paitsi oskilloskoopilla ja jotkut voivat kehitystyökaluja siellä ei ole paljon uutta minulle. Ei sanoa, että se on mieletön työ, se on ensimmäinen kerta, kun tulen kanssa kosketuksissa 100% manuaalista testausta (joka on vieressä hyödytön minun mielestäni). Puhumattakaan, että olen kyllästynyt opetetaan, että minun pitäisi olla ylpeä siitä, että olen työskennellyt niin ihana yhtiö (Lisää tyypillinen BS), kun tiedän, että on jotain parempaa siellä. Haluan löytää että paremmin jotain. Elämä on lyhyt, ja olen jo 30. Tämä ei ole vinkumisen lanka, olen vain etsivät vastauksia.

Hei taas ... no. Tiedäthän Käytin Intelin insinööri. Jätin Ranskassa siirtyä Yhdysvaltain .. Jotkut kertaa sinun täytyy ottaa riskejä. Amerikassa ihmiset ovat enteprenurial. En tarkoita mennä Getters. Tässä kovat ajat täällä neuvoja kautta linjan on tehdä oma työ.! . Euroopassa ihmisillä on taipumus etsiä kiiltävä yritys lomat. Kuten sanoit ei voi odottaa liian kauan (et 30, vielä nuori hyvin nuori)!. Mutta tosiasia on, että emme tiedä kuinka kauan tämä kriisi kestää. Ja jos kaikki palaa normaaliksi. Odotin jo 7 vuotta tämä onnistuisi. Olen menettänyt kotini. Minulla oli mukava kokoelma 13 British autot (Austin healeys 3000 Mgas, TDS. Kaikki mennyt, myydään). Ajattelin, että minun kokea jotain voisi tulla mukaan .. hyvin kaikki muuttui ja jouduin sopeutumaan. Älä tee minun vikani. Olin hidas reagoimaan. Aloita nyt olettaen, että ajat saavat entistä kovemmin ja valmistautua. Lopuksi kehotan teitä tehdä omia juttuja!.

Olen ollut elektroniikka vuosikymmeniin alkaviin koulu lapsen kiinnostunut radioamatööreille takaisin venttiiliin / putki päivää. Elektroniikka on huipussaan ja on nyt hitaassa laskussa paljon kuin ilmailu ja rautatiet aiemmin. On vähemmän uusia tuotteita suunniteltaessa tai keksitty ja CAD-ohjelmia tekevät ihmiset tuottavampia. Circuitry jotka aiemmin veisi insinööri useita kuukausia suunnitella voidaan nyt ostaa IC kanssa halvemmalla kuin diskreetti design aikaisemmin käytetty. En ole varma, mitä ratkaisu ihmisille, jotka ovat koulutettu elektroniikan ja on monta vuotta aikaa ennen eläkkeelle siirtymistä.

Olen sellainen ymmärtää miltä sinusta tuntuu, itse asiassa juuri nyt minusta tuntuu hieman turhautuneita, koska olen työskennellyt IT-alalla, olen myös "hyvin palkattua" eivätkä haastavaa tavaraa, työtä "kaikki väkevät" IT kaverit. Joten teen mitä eltonjohn sanoo, kun menen kotiin Opiskelen signaalinkäsittely ja tehdä Hoby ja kaupallisissa projekteissa, en halua menettää kaikki minun vuotta opiskelua ja kovaa työtä. Ja minä kysyn itseltäni joka päivä miksi jatkaa tätä?, Ja muistan kun olin kuin 9-vuotias teet tämän, Täystuho toisistaan, rakennus juttuja ... ja mielestäni olen sellainen syntyi tähän.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back