Ohimenevä simulointi NPort (s-par) ja haamu Cadence

F

Fathi

Guest
Olen s-parametri tiedot viedään Cadence, ja käyttää NPort osan.Riippuen siitä, minä valitsen ikkunointijärjestelmä = kyllä tai ikkunointijärjestelmä = ei, tai asettaa maksimitaajuus raja N-portti, tai käyttäen vastaavaa y-parametrin tai z-parametrien sijaan S-parametrin, olen joko saada virhe ohimenevä simulointi (Signal V (...) = 1,3 GV suurempi purkaus raja määrä "V", joka on (1 GV). On todennäköistä, että virtapiiri on epävakaa. Jos todella haluat signaaleja tämä suuri, vahvistaa "räjähdys" parametri tätä määrää suuremman arvon.) tai saada erilaisia tuloksia, jotka eivät ole sopusoinnussa keskenään.Komponentti, jonka S-parametrien Käytän ole passiivista.Kaikki ehdotukset ja asettaa tai poistaa tämän ongelman?

Kiitos.

Jos se on aktiivinen laite S-parametrit, se ei ole mahdollista simuloida ohimeneviä S-par.
S-parametrit mitataan erityisesti ennakkoluuloja kohtaan, jossa piiri on oletettu lineaarinen pieni signaalin muunnelmia.
Olen kuullut P2D S-par voidaan voit käyttää sitä ...

Olen pahoillani, minun vikani, arkkitehtuuri on passiivinen.Se ei ole aktiivinen.

Joten käytä Spice mallin generaattori työkaluja ADS saada samalle viivalle elementtejä Spice malli ohimeneviä simulaatioita.

Kiitos vastauksesta.

1 - Yritin asennusta Pi-niputetaan Network Model (joka fyysisesti voi kuvata ongelma minun estää koko kapea taajuusalue) ja kapean taajuusalueen käytön ADS Spice Malli Generator, mutta tuotti / ennustettu S-parametrit tämän niputetaan malli on hyvin erilainen kuin alkuperäinen S-parametrit, ja seurauksena simulaation tulosta piirin ei ole oikein.

2 - I simuloitu sama piiri käyttää S-parametrit (SNP compoenets) mainoksissa, ja sai johdonmukainen tulos ohimeneviä simulointi siellä.Joten, pohjimmiltaan, ei pitäisi olla mitään ongelmia aika-alalla simulaation avulla S-parametrit.En ole luultavasti avulla oikeat asetukset Cadence.

Sinun täytyy säätää Pi mallin jälkeen sukupolven optimointityökaluja jotta ottelun tuloksen S-par ja Pi malli.

Tilapäiseen simulaatio, sinun täytyy asettaa n-porttiin CDF ja Spline on interpoloimalla menetelmää.On parempi, jos voit huolellisesti muokannut. S2p tiedostoa siten, että on nolla freqeuncy tiedot

Miten olet asettanut sen mainoksissa löytää osia?

En ole löytänyt mitään osa mainoksista vastaa S-parametrit.Siten, että otan sen käyttöön on, että esitin S-parametrin tiedot N-portti laite (SNP) ja esitin kaavamaisen niputetaan malli sovi n lisäksi satamien saman kaavamaisen.Joten, olen kaavamaisen on yhteensä 2 * n satamiin.Sitten olen asettaa tavoitteita on suuruusluokkaa (Sij.) = suuruusluokkaa (S (i n) (j n)) ja vaihe (S (ij)) = vaihe (S (i n) (j n)) .Yritin täytä näitä tavoitteita asettamalla suhteellinen virhe on pienempi kuin 1%, mutta se aiheuttaa ongelmia noin nolla vaihe, jossa ei mainita 2pi keskeytyksettä pistettä.Lopuksi, en voinut tehdä sitä lähentää hyvään tulokseen.Tiedättekö mitään standardia ja luotettava tapa sopiva malli tietylle S-parametrin tiedot mainoksia?

Kiitos paljon.

I don't get your menetelmää.
Jos määrä satamat ovat suuria ja / tai malli on monia compoenents, se ei ole mahdollista löytää arvoja käsin.

Kyllä, olet oikeassa.Tein sen kierre vain ...Lisätään 13 minuuttia:Oletko tryied menetelmä milkdragon ymmärtää?Jos se toimii kertoa pls.Olen kiinnostunut tämän ongelman myös.

Perustuu NPort hakemuksen muistio Cadence, lineaarista interpolointia yleensä toimii paremmin kuin Spline.Nolla taajuus, you mean resonanssitaajuudella?Olen jopa lisääntynyt taajuusalue myös resonanssitaajuudella, ei apua.Oikeastaan, koska vaihtelu noin resonanssitaajuus on suuri, on parempi olla menemättä yläpuolella ja leikata ennen kuin se, vielä ei ole apua ....

Käyttäen järkevä asentaminen ilman DC kohtaan S-parametrin tiedosto toimii.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back