ohjaus I / O-liitännät AVR: TCP / IP

Y

yashmodi

Guest
Minulla siirretty UIP0.9 on ATMEGA32 käyttöliittymät ja RTL8019AS ja toteuttaa yksinkertaisen web-palvelin, joka palauttaa sivun päivitettyihin lämpötilan lukemat ...

...... Miten voin hallita I / O-portit ja mikrokontrollerin käyttäen samaa liitäntä ...??

Lue CGI-ohjelma ja yrittänyt ymmärtää myös HTTP-portin UIP käyttää CGI, mutta ei voinut ymmärtää sitä paljon ..... olisi gr8, jos joku voisi auttaa minua ..
thnx ...
Yash

Sinun täytyy ymmärtää, että UIP tarjoaa yksinkertaisen TCP / IP-yhteyden kuin muutkin TCP / IP-pino.Kun asiakas avaa liitäntään palvelimelle, se voi lähettää tietoja se haluaa.Palvelin voidaan ohjelmoida vastaamaan komennot paketteja asiakkaan ja taas vaihtaa tahansa I / O-portit.

yashmodi, yritin vastata, että tiedot, mutta aihe vaatii enemmän kuin 6 tuntia antaa yksityiskohtaista päätökseen.Lyhyesti sinun pitäisi:
a.Kirjoita toiminto asettaa ja lukea satamasta lähdöt.Parempi laittaa se cgi.c.Sinun pitäisi lisätä sen cgi funktio-osoitin taulukkoon, jotta se voidaan kutsua CGI-komentosarja mukaisesti nimellä "d"

s.Kirjoita html sisältää HTML-muodossa ja laittaa se fsdata.c lähdekoodiin.

noinpäivitys, haluaisin sanoa index.html on linkki tähän uusille lomakkeen sivu (vaihe b)

k.Kirjoita script sivu käsitellä selain pyytää, kun vedotaan-lomakkeen sivulla (luotu vaiheessa b).On myös syytä panna fsdata.c soruce tiedosto
että käsikirjoitus olisi oltava viittaus uusille cgi.c toimintoja.

e.cgi.c toiminto luotu vaiheessa "" voidaan vedota, kun komentosarjakoodin luotu vaiheessa D.Se on jäsentää uip_appdata [] puskurin otteen lähettää GET-pyynnön parametreja ja toistaa takaisin tulos (osa html-sivun seurauksena)
Aseta toiminta vaihtoehto muodossa koodia HTML CGI-komentosarja filie nimi (tiedosto luotu vaiheessa b)
<form name=xxx method=GET action=/cgi/your script name>Tämä on hyvin lyhyt, ja ei ole täydellinen

Mutta muista, että tiedoston tiedot fsdata sisältää tiedoston nimen alkaen ensimmäinen merkki tiedoston tietoja puskuriin asti ensimmäinen nolla-arvon merkki (palvelee terminaattori) ja lepää sen jälkeen on tiedoston sisällön.Tai voit kuunnella Ota httpd.c tiedostoon ja jättää script käsittelyyn lainkaan.

thnx paljon jätkä ... tekee tästä ja lähettää vastauksen ... kinda todella hyvä idea ...

Hei kaikki,
Olen piiri noin TCP / IP system.But En tiedä, miten tietojen siirtämiseen AVR-mikro-ja muita laitteeseen verkossa.
Onko kukaan auttaa minua? Antakaa minulle näytteen
jos haluan siirtää "12345" merkkijonon AVR muuhun laitteeseen verkossa.
Minun email on: luongvinhphu1003 (at) yahoo.com
Ystävällisin terveisin.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Voit kokeilla tätä ..

http://www.laskater.com/projects/uipAVR.htm

terveisin,

Löydät täydellisen H / W & S / W esimerkiksi EtherNut hankkeen täydellinen lähdekoodi ja kaavioita.

http://www.ethernut.de/

Truclam kirjoitti:

Hei kaikki,

Olen piiri noin TCP / IP system.But En tiedä, miten tietojen siirtämiseen AVR-mikro-ja muita laitteeseen verkossa.

Onko kukaan auttaa minua? Antakaa minulle näytteen

jos haluan siirtää "12345" merkkijonon AVR muuhun laitteeseen verkossa.

Minun email on: luongvinhphu1003 (at) yahoo.com

Ystävällisin terveisin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back