Ohje elektroninen termostaatti Problem

P

Poropeukalo

Guest
Minulla on Lennox Harmony II VYÖHYKEJAKO järjestelmän kanssa lämmitys ja jäähdytys sysytem.Minulla on ollut ongelmia yhteydenottopyyntölomakkeella tietopistettä minun sähköisen termostaatit kiinni.Termostaatti valmistajan Aprilaire todetaan, että releet kiinni jos niillä luodaan kaariminuutin kun vaihtamalla 24V virta minun lämmitysjärjestelmä.He sanoivat alaiseen saattaa ilmetä, jos siellä on liian suuri jännite-tai liian korkea nykyinen virtaa läpi rele.Jännite toimenpiteet 24V suurimman osan ajasta ja joskus pienempi, mutta ei koskaan korkeampi.Olisiko lisäämällä vastaanpanija on 24V linja termostaatti auttaa tämän ongelman?Jos näin on, mitä koko vastaanpanija minun tulisi käyttää?Onko mitään muuta keinoa rajoittaa nykyinen virtaus tiedotuspisteet?Minulla oli samanlainen ongelma toisen merkkistä elektroninen termostaatti.Kun rele sauvat, lämpöä vain jatkaa matkaa ja ajaa.Kun käytetään elohopeaa kytketään termostaatti, näkyvä arc voitaisiin nähdä, kun vaihdetaan lämpö pois päältä.

The Aprilaire termostaatti on erillinen piiri omista toimista, jotka suoritetaan 24V.Joten vähentää kytketään jännite ei olisi mitään vaikutusta termostaatti elektroniikka.Tiedotuspisteille on mitoitettu kytkentä jännite 18 - 30 V AC, joiden suurin 1amp virtaa.Se on siirtymässä 24volts AC

Voit käyttää ulkoista RLY, joka on mitoitettu paljon paljon higier nykyisen ja sisäinen RLY voidaan aktivoida "iso" ulkoinen RLY.Näin kaikki runsastyppiset Virtakytkentä tulee b siirretty termostaatti ulkoisen RLY.

Toinen vaihtoehto on käyttää sisäisiä RLY toimimaan ulkoisten solid-state-rele tai triac kautta opto-COUPLER nolla ylitykseen ominaisuutta.

Alaiseen rakentaa kun transistori sammuttaa aiheuttama korkea jännite syntyy induktorityyppinen on rele koska rele ajaa suurella kuormituksella

Yhteystiedot ainoastaan kuorman virtaa.Näin ollen ne ovat vahingoittuneet kuorman jännite tai nykyinen.
Haluan tarkistaa, onko kuormien ovat OK.Jos näin on, sitten vain releet on korvattava.Mutta jos kuormien jotenkin tarvitaan suurempia nykyinen,
se on määriteltävä ensin ja sitten korvata releet.
Kummassakin tapauksessa tiedotuspisteille olisi korvattava.

Jos haluat kokeilla jotain uutta, kokeilla jotain jähme maofet perustuu kytkin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back