Ohje etsintäkuulutettu Junebug

P

pranam77

Guest
Hai Ystävät, olen suunnittelemalla PCB-ja kokoonpanotiloihin Blueroom
n "Junebug" Programmer puolella joiden kaavamaisen on attched täällä.Haluaisin mieluummin tämän kaavamaisen kuin kaikki osat ovat helposti saatavilla.Halusin selventää joitakin epäilyksiä.

1.Onko ferriitin bead on USB ( ) seurata pakollinen?
2.Mikä. Hex tiedoston käyttö firmware?
PK2V023200
PK2V023001
PK2V021000
3.Saanko ystävällisesti pyytää nimeksi ulos asettaa, että ICSP liitin, jotta voin suunnitella Zif pistorasiaan lisäksi myös ISCP liitin.

Pranam77
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

1.Ole pakollista, mutta suositeltavaa.
2.Kaikki nämä toimivat, 23200 on uusin.

VPP
VDD ( 5 V)
VSS (GND)
PGD
PGC

Voit käyttää ylimääräistä I / O nimeltään AUX jos haluat EEPROM tukea.

Hai blueroomelectronics
Itse olen odottanut vastausta teitä siitä.Kuukausi takaisin i oli lähettänyt saman tiedoston sinun PM postilaatikkoon.voi olla se ei ole toimitettu.Millään tavalla .. kiitos Bro

Hai Billiin
Olen suorittanut Double sisded PCB ja kokoonpanoon kaikki osatekijät.Sen sijaan, että 680 mikro Henry I on käytetty 1000 mikro henry tukehtua.Thatz ainoa muutos.Mutta mitään ei tapahdu, kun liität USB.Valta LED hehkuu ja ohjelmoija ei ole havaittu.Tiedonanto nastat että usb on liitetty hyvin.Olen toistuvasti tarkistetaan kanssa multimeter.Koska en ole saanut mitään ohjelmoija, sain niitä kaksi PIC:
n ohjelmasuunnitteluun paikallisen jälleenmyyjän kanssa PK2V023200.hex.Nyt minulla on vahvoja epäilyksiä siitä, että sää jälleenmyyjä on todella ohjelmoituun mitään ot antanut minulle tyhjä PIC?Myös prässäys käynnistyslataimen kun liität USB ei mitään.
Mikä voi olla vialla?Kiitos paljon Advance.

The 680uF induktorityyppinen ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että USB-viestintää.Kokeile tilalla alas pushbutton kun kytkemällä USB, kiireisen LED pitäisi vilkkua, jos se on ohjelmoitu.

Hai Billiin
Se on jo tarkistanut painamalla SW kun tapittamalla USB.Mitään ei tapahdu.Tämä tarkoittaa, PIC ei ole ohjelmoitu.I'll reprogram sama, ja yritä uudelleen.

Hei blueroomelectronics!
Voinko käyttää 18F4550 sijasta 18F2550, koska se on helposti saatavilla?

Terveisin.

Kyllä, rakennettiin ensimmäinen prototyyppi kanssa 18F4550 worked great.

Hai Bill
Kiitos paljon kaikista ohjausta.Olen onnistuneesti suorittanut ohjelmoija.Oikeastaan se on todella typerä virhe on DSPCB.Kiteessä nastainen oli kytketty GND toisella puolella PCB.Niinpä ohjelmoija naturallly
didnt työtä.Se toimii hyvin nyt.Viimeinen kysymys on se, että USB-jännite putoaa 4,8 volttia aikana ohjelmointiin, mutta se on tarkistettava, ohjelma eniten pelimerkkejä.Voiko tämä asia laiminlyödään tai voi ystävällisesti suggect mitään korjata tämän?Onko 680 mikro henry rikastin pelaa kaikki tärkeä rooli tässä asiassa?Kiitos jälleen.Tässä on snap, että ohjelmoija.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

4.8V on hieno, ja mikä tahansa induktorityyppinen alkaen 480uH kautta 870uH on toiminut minulle.Toiset voivat myös.Kokeile pois.Voit suorittaa PICKIT2 2,61 ohjelmistoja testi VPP, sen pitäisi olla noin 13V

Nizzan työtä ulkoasun.Have fun.

Kiitos onnittelut Bill.Olen käyttänyt ohjelmoijan kanssa PICKIT2 2.40.The Vpp osoittaa 12 tai 11.9v.Thatz vain kohta Ajattelen.Miten voin lisätä, että.Voiko Vpp kasvaa, jos i lisätä Vpp feeback vastus (R3 = 2.7K) noin 3.3K tai 4.7K?tai shud i pitää kokeilemalla eri chokes?

Kiitos Bill.Ei enempää tästä aiheesta tällä hetkellä.

Anteeksi zan28
Please dont mielessä en voi yhtyä kaavoihin.PCB suunnitteli minulle eräs asiakas, United7 teknologioiden ja ne myyvät kaiken Intian kautta verkkosivuilla www.united77.com.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back