Ohje johtanut bar kuljettajien!

P

PicsOne

Guest
Hei.Minun täytyy ajaa viisi johti baareja, jotka ovat 20 johtivat kukin.Mielestäni tehdä käyttää lukot varten multiplex 5 bar, ja salpa tallentaa tasolla kunkin bar (0 ~ 20).Any ideas ajaa (digitaalisesti, ei analogisen kanssa 1496-sarja) tämä määrä LEDien kanssa minimun linjoista?
PicsOne

Hei,

Ovat merkkivalot pylväskaaviot kaikki sarjassa (numeroitu 1 100)?vai ovatko ne 5 erillistä baarin 1-20 jokainen?

Jotta 1-100-kokoonpanon Tarvitsetteko bar (useita LEDit pala kerrallaan) tai piste (yksi LED pala kerrallaan) tyyppi merkintä?

Terveisin,
Smokey

Kiitos vastauksesta smokey.Minulla on 5 johtanut bar.Jokainen on 20 yksittäistä LEDiä (kingbright DC20).Kun hanke Minun täytyy ajaa tätä 5 johtanut baarit kuin VUmeter, mutta ei varten analoginen signaali.Minun täytyy ajaa tätä 5 baari pic mikro.Kysymykseni on, mikä on paras ratkaisu, että käyttämällä yksi minimun ja nastat PIC-mikro.Mielestäni tähän on latchs ic (74hc373), mutta suuri määrä tähän linkku Tarvitsen.Sorry for my englanti
PicsOne

Katsokaa, että Maxim kuljettajia.

MAX6950 - MAX6959

Nämä ovat uudempia versioita, MAX7219 tyyppiä.Erinomainen ja helppokäyttöinen.Ei liikaa rahaa joko.

-pana

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back