Ohje kadenssi icfb

S

sar_1232000

Guest
Hei,

IAM käyttäen icfb nyt ensimmäistä kertaa saada ulkoasun tietyn moduulin.
Moduuli on määritelty joko Verilog tiedoston tai kaavamaisen käyttämällä peruslähteitä porttien ja flipflops, joka on NCSU_digital_parts kirjaston icfb.

Kaavion, ongelma on nämä portit & flipflops ei ole ulkoasu ja abstrakteja mieltä kirjastossa.Joten minun on luoda kaavoista nämä ensin ja sitten käyttää niitä huipputason moduuli?

Voiko joku ehdottaa yksinkertaisempaa ja helpompaa tapaa saada ulkoasu?sekä Verilog tiedostot ja kaavamainen ...

Thanks & Regards,
Aarthi.

Hi Aarthi,

Oletan u haluamme tehdä kaavamaisen varten LVS TAT tapauksessa digitaalisen osia ei ole asettelun tai abstrakteja mieltä.kanssa kirjaston solujen u voi tehdä kaavamaisen mieltä

Suresh

Sinun täytyy tehdä ulkoasu tyhjästä.Riippuen prosessitekniikka on muutamia vaihtoehtoja, mutta en voi auttaa teitä, jos en tiedä prosessia.Onko se yhteinen prosessi kuten AMI tai TSMC?

terveisin,

diemilio

Mielestäni se on tsmc prosessi.Mutta oletus kirjastoilla on ulkoasun nmos, pmos jne. .. ei mitään porttien tai flipflops ..

-Aarthi.

Voin tehdä kaavamaisen Näkymä kirjaston solujen ja jäljitellä sitä.Mutta minulla on myös layout alkaen kaavamaisen automaattisen mallin icfb.Mutta koska kirjaston soluja ei ole layout mielestä se ei toimi.

Tarvitseeko minun luoda ulkoasun portit ja D-flipflop tyhjästä?Onko mitään vaihtoehtoa?

-Aarthi.

No, mitä olen ajattelu on se, että voit käyttää Kirjastot alkaen OSU.Mutta silloin joudut uudelleen syntetisoimiseksi teidän piiri käyttävät vastaava kirjasto, mutta sen ei pitäisi olla iso juttu.

Mitä yleensä on:

Syntetisoimiseksi käyttäen Synopsys Design Compiler (tai @ ltera
n qu (at) rtus, Mentor Graphics "ModelSim jne.)

Käytä Cadence
n Encounter varten paikka & reitti.

Tuo asettelua Virtuoso (mitä te kutsutte icfb) suorittaa Kongon demokraattisessa tasavallassa,
pura piiri ja tehdä jatko-asettelun simulointien tarkistaa kaikki toimii hyvin.

Tässä on linkki OSU:
n VLSI verkkosivuilla.Voit löytää kirjastoista AMI 0,5 AMI 0.25, TSMC 0,25 ja TSMC 0,18

http://vcag.ecen.okstate.edu/projects/scells/

Hope this helps,

diemilio

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back