Ohje löytää LVS virhe ei netlist ottelu

I

Irfansw07

Guest
Teen seuraavat Layout

CLK (pin )----- (Sisäänkäynti nastainen) inverter (Output nastainen) ---- Input nastainen) inverter (Output nastainen) ----- Input nastainen) inverter (Output nastainen) ------ Input nastainen) inverter (Output nastainen)

Invertteri ovat ketjun eri nimen syöttö ja tuotos nastainen nimi ja on saman langan kanssa CLK nastainen ja
1. inverter syöttää pin .....

Kun en LVS kuin se osoittaa, että netlist ei vastaa ....

Voiko joku kertoa minulle, miksi on virhe ja ehdottaa minulle wat tehdä ....

Thanks in advance

voisitteko laittaa useamman tietoja kysymykseesi ... ehkä kuvakaappaus LVS virhe jne. .. niin täällä voi kohta sinua oikeaan suuntaan.

hurraa

Olen ottaa ketju 4 inverter jossa
1. Inverter on ruokittu CLK ja kuin seuraa inverter tuotannostaan ensi inverter panos, ja se menee jäädä inverter ......

Kun olen tekemässä Layout kuin CLK nastainen ja
1. Inverter syöttää pin on saman kaapelin avulla ....
Sama koskee jäljellä INvereter ottaa sama kuin panos-ja tuotos nastainen samalla lanka ... Olen yhdistää tällä tavoin kuten kaavio ......
Toivon amde u undersatnd ...

Olen myös liittämällä LVS virhe näytön .....
Jos vielä tarvittavat tiedot Voin antaa se ......
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hi Irfansw07,

En ymmärrä asettelun yhteydessä.

Millaisen todentaminen työkalu käytät? (Kaliiperi tai Assura).

Onko sinulla esittää oikea PIN kerros kunkin nastat
esim. CLK (pin)?Onko LVS tunnustettu kaikki nastat teidän ulkoasu?

Edelleen YK: n selkeä uudelleen teidän LVS tulos ... antakaa lisätietoja ja järjestää sen.

Hurraa!

HI

Olen käyttäen assura teknologian 3.1.4 ja
HIT Kit versio on 3.70 ....

Uskon, että kaikki nastainen isdentification on ok, mutta wat on mielestäni ongelma on se, että samalla tiellä on 2 eri nastainen saatavilla ..... Esimerkiksi
1. inverter tapauksessa panos polku olen CLK nastainen ja syöttää pin on Invertteri .... siis mielestäni voi olla, koska se on virhe .... Sama pätee myös muihin yhteydessä myös ....

Wat tapahtua on se, että kun laitoin pin kaikkien inveretr kuin on Kongon demokraattisessa tasavallassa virhe ja kun otan pois nastainen nimi kaikkien inverter kuin ei DRC virhe mutta on LVS virhe ...

Olen liittämällä kaavamaisen koko lohkoon, jotka olen tekemässä Asettelu ...
Toivon, että u saavat jonkinlaisen käsityksen siitä ...

Thanks in advance jälleen
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

i Irfansw07,

Tämä saattaa aiheuttaa teidän LVS ongelma.

Sinun on varmistettava, että ei ole ristiriitaisia verkot teidän kaavamaisen ja myös oma ulkoasu.

From the kaavamaisen että CLK ja In1 pin, sinun on varmistettava, että on vain 1 pin
esim. jos valitset 1 nastainen (CLK) tai (In1) kuin pin.Sama kautta muiden net nimet Out1 ja in2.

Oletko työskennellyt hierarkinen tilassa varten inverter?

Katso liittää.

hurraa

Kiitos, että se ...
Joo se tapahtuu työn pois ....

Mutta voi u antaa minulle lisää tietoa muista uusista virhe, joka Sain sen ...
Vuonna LVS virhe sain uuden virhe kuten
1) Laite ei ylitä ottelu
2) Vuonna Kaavioesitys osa virhe näkyy kuten se on joitakin määrä yhteydessä, kun taas Layout tietystä määrästä yhteydessä ....

Olen liittämässä koko näytön virhe KUVIO .....

Thanks in advance

Voitko lähettää kaavamaisen netlist ja layout netlist.Siten voin auttaa sinua enempää.

hurraa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back