ohje LAN91C111

Olen käyttänyt osittain ennen.Millaista apua tarvitset?

Radix

Hyvä Radix
Kiitos attention.I suunniteltu hallituksen, joka sisälsi virtex4-LX100 ja LAN91C111.Haluan käyttää yksinkertaisia lähettää ja vastaanottaa tietoja Ethernet.
mutta nyt minun ongelmani on minimaalinen LAN91C111 kokoonpanon kautta FPGA ja puhdas logiikkaa!
varten käynnisty, i ladata ETX-apuohjelma mutta 91C111 ole todettu tätä apuohjelmaa.
ja toinen minun OS on XP, mutta ei ajuri XP OS.what do I do?
Tnx todella jälleen

Joten sinulla on mikroprosessorin käynnissä olevat virtex osittain tai olet todella suunnittelu tehdä koko 91C111 rajapinnat mukautetun FPGA logiikka?Olen tehnyt jälkimmäisessä ennen niin jos tämä lähestymistapa olet menossa ottamaan Voin ehkä auttaa sinua.

Olen hieman hämmentynyt kommenttisi noin ETX ja XP vaikka.Olen eivät näe, miksi huolta XP kuljettajien ellei olet haluavat saada lähdekoodia kuljettajaa.

Radix

tnx Radix
Haluan configure ja tekee kaikkensa, että 91C111 rajapinnat mukautetun FPGA logiikka.
mutta myös minulla on AVR tästä aluksella niin voi käyttää mikro varten rajapinnat kysymys.
Tässä tapauksessa kuljettajan on jonkin verran ajuri linux, vxworks, säpsähtää, XP Embedded, mutta ei juuri for XP: n, joten en tiedä kuljettajan ja i ei ollut kokemusta kuljettaja.Mielestäni tarvitaan kuljettajan yksinkertaisiin lähettää ja vastaanottaa dataa LAN-PC puolella Visual C -koodia.
Kun on kyse ETX kuten debug-apuohjelma koska ei tarvitse kuljettajan ja vain tarkkailun PHY liittyvät, saan sen smsc
ajamisen jälkeen se pyytää COM2, COM3, COM4 mutta jättää ne huomiotta ja sitten LAN91C111 ei löydy ETX Odotan .

Kiitos todella etukäteen
vaf20

vaf20,

Sorry for the hidas vastaus, olen ollut matkoilla, joka pari päivää.

Voisitteko lähettää kaavio, joka osoittaa, miten 91C111 on kytketty?Minulla on vaikea yrittää ymmärtää, mitä se ei halua tehdä.

Jos olet todella, kuten sanoitte, kuljettaminen 91C111 mukautettujen FPGA logiikka et tarvitse ajuria.Oletko juuri rajapinnat on 91c111 kanssa FPGA mutta sitten tekee kaikki mitä tiedonsiirrot avulla prosessori?Jos näin on sinun tarvitsee ohjaimen että prosessori.

Kuten mainitsin, ehkä todellinen yksinkertainen kaavio, joka osoittaa, kuinka asiat ovat yhteydessä tekisi asioita hieman enemmän selvää.

Radix

Hyvä Radix
Seuraava kaavio osoittaa, mitä pitäisi tehdä.
Mutta valitettavasti minun misundrestanding noin LAN, i tutkittu lisätietoja LAN ja tiedämme, että ei ole tarvetta kuljettaja on PC side.only asia i-kirjain kaivata noin 91C111 on 91C111 käynnistystoimien ja MAC-osoitteen configuaration ja sitten PC tunnistaa 91C111 yksi MAC-osoite ja sitten voi siirtää tietoja kahden MAC-osoite: PC MAC-osoite ja 91C111 MAC osoite.Olenko oikeassa?
noin SMSC sivustolla tarjotaan kuljettajien mielestäni ne ovat PC puolella ajurit, mutta kun olen undrestand ne kuljettajat sulautettujen OS joka on lastattu alukseen HW prosessori.Olenko oikeassa vai ei?
todella thaks sinun kannattaa Radix.
BR,
Vaf20
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Okei, joka näyttää, mitä alun perin ajatellut olit tekemässä.Tein jotain vastaavaa useita vuosia taaksepäin.I'll email teille joitakin info / koodi, joka voisi olla hyödyllinen.

Radix

Hyvä Radix
Kiitos todella teidän puolesta.
Olen odottavat sinua.
BR,
vaf20

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back