[Ohje] miltään taholta tietää, miten erillinen DVD-levy CD-

M

mami_hacky

Guest
Hei, olen bootable Mandrak 10,0 DVD image tiedosto, mutta ei DVD-ROM, ja niin, etten voi käyttää sitä. Minun täytyy chage se muotoon ja jakaa sen esimerkiksi 5 CD, jotta voit käyttää sitä. tahansa elimistö tietää, miten voin tehdä tämän, tai mitään käsitystä, kun käytät tätä DVD kuva, ilman, dvd rom.

Hei, olen ladannut Mandrak 10,0 DVD kuva frome emule liian. Minulla on sama ongelma. Onko tapa hankkiutua eroon DVD ja ottaa joitakin cd. Mandrake on boot CD: ltä, joten en voi splite niitä 5 CD ja yhdistää ne tavoite kova jälleen. Tarvitsen asentamista tavalla cd. Eikö olekin? tnx

Onko se ISO image? Jos on, kokeile käyttää IsoBuster ohjelma ja aja image polttamatta sitä todella. h ** p: / / www.smart-projects.net/isobuster/ osalta meax98

[Quote = meax98] Onko se ISO image? Jos on, kokeile käyttää IsoBuster ohjelma ja aja image polttamatta sitä todella. h ** p: / / www.smart-projects.net/isobuster/ osalta meax98 [/quote] Hei, tämä on Windows-sovellus ja sanoin meidän asennat OS. Tämä OS on Linux ole Windows. Jos sinulla ei ole mitään ehdotusta niin älä vastaa turha ehdottaa. : P

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back