[ohje] noin direktiivin kytkimet

C

caocao

Guest
Hei kaikki,
Haluan suunnitella directivity kytkimet on 20dB 1 ~ 2GHz, Se on erittäin kypsä tech mutta minulle se on uusi! I suunnittelu eräänlainen microstrip linjat joka on interred kahden dielectrical kerros, mutta sen directivity vain 13dB, että halu tavoitteena on> 20dB.I sitä mieltä, että koaksiaaliset tyyppi on hyvä, joka voi kertoa minulle suunnittelumenetelmät noin koaksiaali, ja antaa minulle papereita niitä.
Suurkiitokset!
Terveisin
caocao

sinun ei tarvitse luopua microstrip.on olemassa keinoja tasoittaa entistä ja pariton tila vaiheen nopeudet parantaa directivity.tarkastella niitä kiinnityslaitteissa mahdollisuuksia.liitetiedosto on peräisin kirjasta kytketty linja piirejä.tietenkin, voit aina mennä kanssa TEM lähestymistapaa ja ei tarvitse käsitellä tätä ongelmaa.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hi Frannk
kiitos sinulle neuvoja ja lähetettyjen määrä noin microstrip kytkimet, mutta voit tarjota minulle koko papaer siitä sawtooth kytköksen microstrip tai kertoa missä voisi ladata paperille.
Minulla oli simuloitu on microstrip kahden kerroksen saman Er, mutta kun kytkentä on 20dB, että directivty on myös huono (15dB).Haluan tietää, mitä menetelmää voisi parantaa directivity.
Kiitos!
Terveisin
caocao

Hi caocao,
Miksi et käytä liuskajohtotestaus Kokoonpano_On TEM keskipitkän ja on yhtäläinen nopeudella jopa ja outoa tilassa.35dB directivity tämän config.voidaan toteuttaa yksinkertaisuus.

KMPA

Tässä on pro gradu-osa 1, ja se on erittäin liittyvät pyyntösi

Suunnattu COUPLER 0 _12 GHz
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Tämä myös
2. osa minun Master Thesis voitaisiin arvo sinulle

Tässä asiakirjan arc tyyppi microstrip kytkimet, joissa on suhteellisen korkea directivity.

http://www.cv.nrao.edu/ ~ mmorgan2/cpl110.pdf

Myös tässä on sivuja on Artech kirja kytkentäkomponenttieen osalta keskusteltiin aiheesta.

Lähes kaikki kaupalliset COUPLER tehdään Liuskajohto sijaan ustrip.
Vuonna Liuskajohto vuoksi suurempi mahdollisuus saada enemmän kytkentäkohtaan, mekaaninen tollerance ovat vähemmän kriittinen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back