Ohje: on-Chip IC layout?

R

Ruritania

Guest
Hei,

Onko kukaan täällä ole mitään kokemusta on-chip layout?Haluta auttaa we rikki ...

1.Onko IC ulkoasu on substraatti kosketuksesta siteitä maahan?Miksi ja miksi ei?

2.Onko IC on N-ja sen mukaisesti?

3.Onko PGS (Patternedound Shield) on sidottu maahan pad kautta metallien, tai vain tie sen alustaan?

4.Lue liitteenä pix.Se on peräisin JSSC kirjan Hung-Wei Chiu's, publised tänä vuonna.Olen ihmetellen mitä ne jutut merkitty (1) ja (2)?(valkoinen estää alle induktorit ja kondensaattorit - (1), ja ne suorakulmion muotoinen Black Block - (2))

Kiitos.

Ruri
Last edited by Ruritania 23. toukokuuta 2005 20:53, muokattu 1 kertaa yhteensä

joo se on substarte yhteyksiä lähellä sitä, minimoimaan substarte kytkimen pois IC, yleensä lisäämällä monet substate yhteystiedot

Tietoja n hyvin, on parempi käyttää vähän korkea resitive hyvin tai vähän seostettu hyvin
Tämä vähentää substare tappiota, ja hyvin toimii käänteinen puolueellinen juction joka laskee substarte kytkimen

Tietoja PGS, olen antaja tietää u voi sitoa sen maahan metalli
-

tämän auttaa

khouly

Hei,

Substraatti yhteyttä vähentää yleensä Pyörrevirtahäviöt sisällä alustaan alhaisen ominaisvastuksen ja lisää laatua tekijä IC.On kuitenkin olemassa joitakin tärkeitä ulkoasu näkökohtia saattaessaan substraatin yhteystiedot.Esimerkiksi substraatti yhteyttä ei pitäisi muodostaa suljetun silmukan ympäri IC, muuten IC on epäsymmetrinen (S11! = S22).

Sinun PGS olisi kytketty maahan eristää sinun IC alkaen alustaan.

-Ala IC on valkoinen, koska hän on juuri poistanut nukke sukupolvi, mielestäni (mutta en ole varma).Tällä tavoin sinun ei tarvitse nuken metallirakenteiden ja P-kaivojen alla IC, joka voi heikentää sinun laatutekijä.

tutustu papereita Burghartz tai Tiebout, he ovat parhaita.

onnea

Hei, kiitos vastauksesta.

Perustuvat kyseisten materiaalien olen lukenut näiden kahden päivän aikana, huomasin, että se voisi olla paremmin substraatin yhteyttä ympäri induktorit, ja PGS ei tarvitse olla sidoksissa maahan.

Kiitos.

Ruri

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back