Ohje: Yksinkertainen järjestelmä vallan muuntamista 3.3V ja 5V

B

bittware

Guest
Hei Gurut, täällä on vain 3,3 virtalähdettä, vaan yksi osa aluksella on 5V.Ihmettelen, onko jokin yksinkertainen järjestelmä, joka voisi ratkaista tämän ongelman.Onko mahdollista vain käyttää joitakin passiivisia komponentteja täyttää tällaisen tehtävän?Kiitos jo etukäteen!

Jos tarvitset pienen nykyinen, käytössä 7404 ja kaikuva, sitten korjata ja filte sitä.

Ei ole ilmaisia aterioita, etkö tiedä, että?
Ei voinut käyttää passiivinen laite.
On kuitenkin olemassa joitakin erittäin hyödyllisiä one-chip step-up muuntimet vain yhden IC, kondensaattori, yksi shottky diodi ja ehkä joitakin vastuksia.

alphi kirjoitti:

Jos tarvitset pienen nykyinen, käytössä 7404 ja kaikuva, sitten korjata ja filte sitä.

voit mennä 74LVCC4245/74LVCC16245 tason muuntimet

Jos 5 V osa kiinnittää suhteellisen pieni nykyinen (mukaisesti, eli 50 mA), voit käyttää maksutta pumppu (LO) step-up-muunnin.On sääntelemätöntä räätälöitävä omia että vain kaksinkertaistaa syöttöjännite.On säännelty räätälöitävä omia, jotka ovat LDO, joten saat 3,3 * 2 -> LDO-> 5V.

Mitä sinä johtuvat 3.3 V?Jos alkuperäinen virtalähde (esim. batery tai AC-DC-muunnin) on mainittu, eli, 6 V, helpoin tapa saada 5 V järjestelmä on lisätä eri LDO on 5 V

Oikeastaan minulla on samanlainen ongelma itse.Oma järjestelmään kytketään virta witha 1-cell Li-ion akku.Se jännite on vain 3.7 V.Mutta olen instrumentointi amp (InAmp), joka edellyttää 4.5 V.Joten nyt olen ajatellut joko käyttämällä eri InAmp joka voi toimia sekä 3.3 V tai lisätä maksu pumppu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back