Ohjeet ohjelman pic18f4520 C

Q

qatar.engineer

Guest
Hi I-ohjelman pic18f4520 valoon johti, mutta se ei toiminut niin voi joku nähdä ohjelmaa ja auttaa minua jos on vikaa. # Include # include # Pragma config WDT = OFF / / void delay_ms (pitkä t); void main (void) {TRISB = 0; / * Palauta ledit * / PORTB = 0; / * Light LED * / PORTB = 0x5A ; Delay1KTCYx (15); while (1);} Onko sivusto piirille koska mielestäni minun piiri on väärä

Salam! Vieraile sivustolla www.piclist.com . On mukava sivusto kanssa monissa hankkeissa. Myös vilkaista www.microchip.com & www.microchipc.com . Tarkista sulakkeet, että sinulla on ohjelmoitu mikrokontrolleri. Jotkut 18F-sarjan mikro on sytytin hieman joka määrittää jotkut nastat PORTB analogitulojen. Tarkista myös oskillaattorin kokoonpano bittiä. Simulointi ohjelmiston MPLAB auttaa myös debug ongelma. Khuda Hafiz.

muutamia yksinkertaisia ​​ohjeita .. 1.Build ohjelma ja etsiä virheitä 2.simulate ohjelman kääntäjä ja tarkista vastaus PORTB 3.as Waseem sanoi, tarkista config bittiä 4.load ohjelma 5.check onko PIC alkaa toimittaa sen Vcc ja Myös grnd kautta 6.check kristalli ja niihin korkit. 7.see portti hieman eristämällä johti osa ja myöhemmin johti. Katso vaihe 2n3 huolellisesti yhä vaikeuksia?

hi yritän simuloida ja ohjelma toimii, mutta en ole varma, että piiri niin voi joku auttaa minua ja antaa minulle joitakin sivustoja noin piirin tai ainakin osa siitä. kiitos avusta [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 7 minuuttia: [/color] [/size] hi näin minun piiri on näyttää kanssa 20MHz ja 15p ja mitä tarkoitat kokoonpanon hieman mitä Mitä tarkoitat tarkistaa.
76_1174214190.gif

On olemassa paljon confuions! mikä ohjain ru käyttäen todellisuudessa? u sanoi aiemmin on 18F4520 ja ur piiri näyttää nyt 16F series.which kääntäjä ru käyttäen (C-kääntäjä)?? on, että kaikki UT ohjelma? ru varma u've simuloitu se virheetön? piiri doesnt hav mitään probs .. selventää minun edellä q n bfore menossa eteenpäin.

Hi! Teidän ohjelma on periaatteessa OK, mutta te maight harkita jotakin aditional Pragma direktiivi: # Pragma config OSC = HS / / jos käytät ainakin 4MHz quarz Kokeile tätä koodia, ja tulette pian SE missä on virheitä! void viive (void) {int i; for (i = 0; i <10000; i + +);} void main (void) {/ * Tee kaikki bittiä Portti B (LED) Lähtöbitit. * Jos bitti on selvitetty, niin hieman on lähtö hieman. * / TRISB = 0; while (1) {/ * Palauta ledit * / PORTB = 0; / * Delay niin ihmissilmä näkee muutos * / viive (); / * Light LED * / PORTB = 0x5A; / * Viive niin ihmissilmä näkee muutos * / viive ();}} Tämä koodi / examples hakemisto MCC18. Sikäli kuin ymmärrän käytät C18 mikrokontrolleri. Jos haluat käyttää koko teho PIC, niin tämä on oikea valinta! Ystävällisin terveisin ql000

Hei Käytän 18f4520 mutta minun piiri on sama kuin tämä yksi ja käytin C-kääntäjä ja kyllä ​​Kokeile simulaatiota vapaa virhe eikä virhe

Hei Kysymys pic18f4520 i ohjelmasta pic18f4520 valoon johti, mutta se ei toiminut niin voi joku nähdä ohjelmaa ja auttaa minua jos on vikaa. # Include # include # Pragma config WDT = OFF / / void delay_ms (pitkä t); void main (void) {TRISB = 0; / * Palauta ledit * / PORTB = 0; / * Light LED * / PORTB = 0x5A ; Delay1KTCYx (15); while (1);} 1-Käykö suunnitelmasta voi työskennellä CLK = 20MHz? 2 - Sinulla on suositeltava ohjelma? Kiitokset Jacob Matushviz matush111@walla.co.il

Hei Tarvitsen ohjelman näppäimistö pääsy olen pic18f4520

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back