Ohjeet

I

ilop

Guest
hei

Haluaisin kysyä muutamia kysymyksiä, tässä ovat:
1.Mikä on tarkoitettu ylivuodon, lainaa vähän ja tehdä vähän
2.Haluan tehdä piiri, että jos me painamalla 1 tai 2 tai 3 näppäimistö, että tulee lähtö seitsemän segmentin (tuotos 2 bit) Haluaisin kysyä, mistä löydän piiri Internet? Olen etsinyt ja Googlen mutta en ole löytänyt

kiitos

Käytä tätä linkkiä explenations on tehtävä, lainata ja overflow:
http://www.sce.carleton.ca/courses/sysc-3006/f04/Part3-BinaryManipulations-4.pdf

Re.Voit Circuit: Haluatko luoda 00 (key1), 01 (key2) ja 10 (key3)?

Kyllä, haluan luoda sen 7 segmentti, mutta ei vain 1,2,3 myös 5-9, ja se voi tuottaa 4 bittiä 1234 jne., miten???

Olen pyytänyt tekemään, että käyttämällä GAL 16v8 olen kiellettyä käyttää toista dekooderi, paitsi näppäimistö dekooderi .. joten minun täytyy tehdä ohjelman siitä tuottavan numeerinen 7 segmentti ...Voitteko auttaa???

Tarkista, mitä koodi on tuotosta näppäimistön.Täysin mahdollista, että sinulla on vain yksinkertainen binääri-tai BCD ja molemmissa tapauksissa se tarkoittaa, että fror näppäimiä 0-9 sinulla on sama koodi: avain 0 = 0000, avain 1 = 0001, .. key9 = 1001.Joten sinulla on 4 tuloa sinun Gal.Näyttää tuloksen seitsemään segmenttiin diplay teillä 7 tuotokset ja ainoa asia luominen on kirjoittaa totuustaulu.Miten se löytyy seuraavan esimerkin mukaisesti, mutta se muuntaa BCD-harmaa koodi niin ..sinun tulee luoda oma taulukko ..
http://poppy.snu.ac.kr/ ~ kchoi / luokka / lc_intro / programmable_logic.pdf

Hei ...Kiitos advice.i kysyä, mitä te tarkoitatte lähtö 7?se tarkoittaa 7 bits? ..Jos näin on vain yksi numero numeerinen?

Haluan esittää näppäimistön, joka voi tuottaa 3 numeroa siitä näppäimistön 7 segmentin Joten jos painamalla 1-näppäintä niin 7-segmentti tuottaa numeerinen 1, jos i paina 1 2 3 4, se tuottaa 1234 ja pian ..Meillä tulee olemaan 7x4 bittiä, olen oikeassa? jos näin on ..tehdä, että on Shift-rekisteri ..

D'oh Olen ymmälläni ...Onko sinulla, että kaavamaisen, että voi tehdä, että näppäimet: P

Sinun aiempi asettaa puhuitte GAL16V8.
Onko sinulla vielä käyttää sitä?
Sen soveltaminen voidaan muuntaminen input painikkeiden 1, 2, 3, ... 9 heidän 7-segmentti koodit ja sitten käyttämällä modulo-7 counter siirtää heidät 28-bit muutos rekisteriin, ja näyttää tämän 28-bittisen rekisterin 4 x 7 -segmant.

Voitko käyttää pieni mikrokontrolleri?
Olisi melko helppo toteuttaa projektin yhdessä mikro-..

hei

Kyllä minä silti käyttää GAL 16V8, koska minun lehtori Joudun käyttämään ettei muita, en voi käyttää mikro-ohjaimen, olen hämmentynyt ohjelma tyttö 16v8 että voi tehdä, että 28 muutos rekisteriin.Voitteko auttaa?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back