Ohjeita Digitaalinen kuvankäsittely hanke.

E

earlybird

Guest
Hei kaverit,
Haluan tehdä hankkeen Digital Image Processing.Haluan jotkut asian näin ..Kuvien kompressointi, Image Transformation, Image Detection tai muut ...

Auttakaa olisi antamalla tietoa.terveisin

Sagar

Digital Image Processing Rafael C. Gonzalez Richard E. Woods

Monet avoimen lähdekoodin kirjastoja on saatavilla Image Processing in C / C tai mitä kieltä haluat tehdä sen sisään
On monia Image Processing eBook linkkejä EBOOK §

Terveisin

Punarinta

Hei,

Onko sinulla suunnitelmia tehdä sitä reaaliajassa?tai muuten?

/ cedance

Hei Punarinta

Olen varma, että haluan reaaliajassa hanke.Please help me.sea002bd (at) yahoo.comterveisin
Sagar

Hei Sagar
Kokeile tätä linkkiä
Ehkä löydät jotain haluatte tästä
http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/loadCategory.do?objectType=category&objectId=26

Terveisin

Punarinta

Jos etsit reaaliaikaisen kuvan käsittelyyn projektin kuin sinun pitäisi tarkistaa TI TMS 6000-sarjan DSPs.Myös TI sivuilla on useita hakemuksen huomauttaa siitä.Niin, voi MATLAB auttaa minua?Kyllä, saada reaaliaikaista työkalupakki ja koodi generaattori ja sulautetut järjestelmät.Suunnittele ensin oma kuva jalostukseen käyttää MATLAB.Toiseksi kautta reaaliajassa ja sulautettujen koodi generaattori muuntaa hakemuksen kohteena DSPs.Lopuksi, ajelu projektiasi DSPs.Olen recommand TI DSPs ja 6000-sarja on ensisijaisesti suunniteltu kuvan ja videon käsittelyyn.

ensimmäinen u pitäisi kokeilla toimintoja saatavilla Matlab ja kokeilla eri koodeja ja sitten muuntaa in 'C' ...Jos u on aikaa sitten mennä DSP-prosessorit ...u ei voi suoraan mennä jalostajien

Haluan myös auttaa samasta aiheesta ..... ja koodaus apua C ..... kuten olen jo tehnyt sen Matlab

kirja joka toinen kerros sanoi, on erittäin hyvä, että ihmiset, jotka työskentelevät kuvankäsittelyn!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back