Ohjeita Virtex II???

J

Jonatan

Guest
Olen uusi FPGA laitteita ...

Tietääkö kukaan tämän laitteen?

Virtex II Pro
Hallitus Xilinx - H3892007408/62 E 63
HW-AFX-FF672-300
XC2VP7-6FF672CES

Haluaisin tietää, jos aluksessa on DSP-toimintoja piintynyt, ja jos arvioinnin hallituksen on DAC tai ADC, voidaan käyttää valvonnassa toimiin.

Aion korvata Texas DSP laite tämän FPGA ..

Mikä on DSK? Mikä on paras ohjelmisto kehittää menettelyjä tämän FPGA aluksella ..

Thanks in Advance .......

Xilinx XC2VP7,
Se on lomakkeessa mainitaan, se on yksi PowerPC sulautettujen mikroprosessori ytimen sisällä.Lisäksi yhteensä 44 laitteistot kerrannaisvaikutuksia, kukin niistä voi tehdä 18bits * 18bits kertoa yhden vuorokauden aikana (tai jos se on korkeampi kellon freqs tarvitaan eri vuorokauden jaksoissa, kuten putki), joka on noin asia riittää mainiosti DSP apps.
Lisäksi sillä on yhteensä 44 Block muistoja sisälle, jokainen niistä 18 kbit, nämä muistot kuten tiedätte, on helppo muokata, voit käyttää niitä yhden tai kahden sataman muistoja.
Tämä FPGA on täysin omiaan useimpien DSP algoritmien, mutta suurin ongelma on suunnittelussa ja toteutuksessa näiden algoritmien on FPGA.Kuten tiedätte, tällä hetkellä ei ole helppoa kehittää C-kielellä, ja sinun tulisi suunnitella laitteiston jollakin käytettävissä HDL kielellä.Kuitenkin, Xilinx tarjoaa erän on käyttövalmis, sydämiä, jotka voit käyttää oman malleja.Tämä vähentää kehityksen aikaa merkittävästi.
Lisäksi, mielestäni sinun pitäisi huolehtia kokonaishinnasta tällaisen mallin.Mielestäni käyttää FPGA-ja DSP-sovellusten, maksaa paljon enemmän kuin DSP.Tietenkään tämä ei ole aina totta, mutta mielestäni tässä on kyse useimmat kertaa.
PowerPC-ydin, sisällä Virtex-II auttaa sinua Jaa suunnitteluun kahteen osaan, joka tulisi toteuttaa käyttämällä tätä powerpc, ja toinen osa, joka käyttää muun FPGA voimavara.
Yleensä olen sitä mieltä, että on parempi käyttää powerpc teidän ohjauslogiikka, ja loput FPGA resurssien tiedot tiellä.

Kaikki tieto mitä tarvitset on tässä jaksossa "Virtex-II Pro Prototyping ja arviointi AFX Boards":
http://www.xilinx.com/xlnx/xil_prodcat_product.jsp?title=protoboards_protoboards_page

Niin näet, ei ole DAC tai ADC siellä, mutta se on prototyyppien alueen lisätä sen itse.

Ace-X.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back