ohjelma käynnistyslataimen osaksi PIC18F4520 käyttäen PG2C

L

LOLsim

Guest
Olen yrittänyt ohjelmoida käynnistyslataimen osaksi minun PIC18F4520 käyttäen Olimex PG2C ilman menestystä kaikille.

Yritin ICProg ja WinPIC, valitsemalla JDM kuin minun ohjelmoija.

Olen tehnyt PGC / PGD suodatusta käytetään kahta 30pF ja 100ohm vastus.

Käyttämällä WinPIC,
saan ca't tarkistaa kaikki VIRHELAJI.Ja ICProg,
saan geneeriselle 0000H virhe.

Oma kaapeli 1 metriä pitkä, joten ongelma voi olla.Nyt, olen yrittää progarm käyttäen WinPic800, onko olemassa mitään eroa vai ei.

Oletan, että 1m kaapeli on ICSP kaapelilla, se on liian pitkä, se tarvitsee alle 6 tuumaa.

Ei,
en käytä mitään ICSP kaapelilla.Kaapeli että mainitsin on järjestysnumero RS232-kaapelilla.

A 3 ft sarjakaapeli on normaalia.
Voitko poistaa 100 ohmin vastus?tai käyttää hyvin pieni arvo,
esim. 10 ohmia.

Olen kokeillut sitä ja ilman 100ohm vastus ja ei oikeastaan ole mitään vastus alle.Ohjelmoijan on jätetty viikkoja, luulisin.Liian hankala tehdä mitään nyt.

Se
on eräänlainen johdotettu, sen pitäisi toimia.
Oletko tarkistanut kokoonpanoasetuksia bittiä teidän hex-tiedoston?
Tuo hex on MPLAB ja sinun pitäisi pystyä tarkistamaan ja vahvistamaan kokoonpanoasetuksia bit.
Lähetä näytön leikkaantuu kokoonpanon bittiä, mikäli mahdollista.

Se
on nopea vastaus.En käytä eivätkä tiedä, miten käyttää MPLab yrittänyt mutta on liian kova.Olen kokeillut monia eri käynnistyslataimen ja ohjelmia käyttämällä ICProg ja WinPIC eikä voi tarkistaa onnistuneesti.

0.asentaa MPLAB jos ei sitä ennen.
1.aikavälillä MPLAB.
2.configure-> Valitse laite, valitse sirulle aiot ohjelma.
3.File-> tuonti, valitse hex tiedosto
4.configure-> configuration bitteinä ...se vetää pois kaikki kokoonpanotiedot bittinen info sinulle.
5.paina "ALT" ja "Prtsc"-painiketta näppäimistön tekee näytön poikki.
6.avata Paint-ohjelmassa, tallentaa näytön leikata jpg-muodossa ja sen jälkeen tällä foorumilla.

OK, I'm back from my merentakaisissa matkaa.

Olen tehnyt sen, mitä kerroitte minulle tehdä, ja tämä on tulos.

En usko, että koodi on väärä tai mitään, koska olen ladannut se on elektroniikka verkkosivuilla.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

LOLsim wrote:

OK, I'm back from my merentakaisissa matkaa.Olen tehnyt sen, mitä kerroitte minulle tehdä, ja tämä on tulos.En usko, että koodi on väärä tai mitään, koska olen ladannut se on elektroniikka verkkosivuilla.

Mikään ei yläosassa vasemmalla puolella <Configuration bittiä asetettu code>

Mielestäni ehkä sinä tarkoitat asetuksia, niin olen liittää toiseen kuvakaappaus täällä.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

LOLsim wrote:

Mikään ei yläosassa vasemmalla puolella <Configuration bittiä asetettu code>Mielestäni ehkä sinä tarkoitat asetuksia, niin olen liittää toiseen kuvakaappaus täällä.

Jotta 5V, sain 5.3V

Jotta 13V ennen ohjelmointiin, sain 11v-13V aikana ohjelmointi, se nousee noin 30V, mutta päättyy ennen kuin voin saada toimenpidettä.

Yritin käsittelyssä ja se sakko.on 13V, sain 13.5V.5V sama.

Käyttämällä WinPic800, laitteiston testiajoa sakko, jolla ei ole virhe.

Kun ohjelmoit, sain tämän virheen.

"Virhe> kirjoittaminen osoite 0x000000
Kirjalliset 0xEF02 Lue 0xFFFF "

LOLsim wrote:

Jotta 5V, sain 5.3VJotta 13V ennen ohjelmointiin, sain 11v-13V aikana ohjelmointi, se nousee noin 30V, mutta päättyy ennen kuin voin saada toimenpidettä.Yritin käsittelyssä ja se sakko.
on 13V, sain 13.5V.
5V sama.Käyttämällä WinPic800, laitteiston testiajoa sakko, jolla ei ole virhe.Kun ohjelmoit, sain tämän virheen."Virhe> kirjoittaminen osoite 0x000000

Kirjalliset 0xEF02 Lue 0xFFFF "

Ei, en pyydä Winpic800 tunnistaa minun PIC mutta sanoo tuntematon.

LOLsim wrote:

Ei, en pyydä Winpic800 tunnistaa minun PIC mutta sanoo tuntematon.

PGC ja PGM on kytketty kunnossa.

En ole kokeillut ei pohjakosketuksen PGM.

Sikäli kuin tiedän, PG2C ei tue PIC18F mutta voi olla ongelmia.

LOLsim wrote:

PGC ja PGM on kytketty kunnossa.En ole kokeillut ei pohjakosketuksen PGM.Sikäli kuin tiedän, PG2C ei tue PIC18F mutta voi olla ongelmia.

Vdd ja vss molemmin puolin PIC on kytketty yhteen.

Esitin 100nF cap koko Vdd ja vss ja se on edelleen sama.

En löydä Kaavio varten DL4YHF ohjelmoija kerroitte minulle.

Entä JDM2 ohjelmoija?Pitäisikö minun yrittää, että yksi?

LOLsim wrote:

Vdd ja vss molemmin puolin PIC on kytketty yhteen.

Esitin 100nF cap koko Vdd ja vss ja se on edelleen sama.

En löydä Kaavio varten DL4YHF ohjelmoija kerroitte minulle.

Entä JDM2 ohjelmoija?
Pitäisikö minun yrittää, että yksi?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back