Ohjelmoitava LED

G

gazlow

Guest
hi im aivan uutta elektroniikkaa, mutta tietää melkoisesti nyt.Ajattelin jos joku olisi nähnyt näistä ohjelmoitavaa LED-levyt voi ostaa, on rakennettu näppäimistön toimintaa.ja haluaisin tietää, jos se on mahdollista ehkä purkamaan näppäimistön ja aseta se langallinen muualla niin voit silti käyttää sitä ilman, että vieressä hallituksen esim. on aluksella selkääni auton ikkunasta, mutta on näppäimistön langallisen joten se istuu My kojelauta?tai jopa sama ajatus, mutta eri näppäimistöä kiinnitetty hallituksen?ota takaisin ideoita, mikä olisi tarpeen, työkaluja, johdot jne. ..

hurraa
Gaz: D

Hei

Luulen, kaikki ideat ovat mahdollisia, sinun tarvitsee vain tehdä se, lienee helpoin halvin on tehdä liitäntäkaapeli suuri ja johdin sen takaisin kojelautaan.Toinen ratkaisu on tehdä langattoman, tai on kaksinkertainen näppäimistö ei ole rajoja tässä hakemuksessa, melko yksinkertainen.Just hoito melua, tarkoitan käyttää turvatarkastus kelat.

hurraa

Sal

nice one SAL.joten mitään käsitystä kuinka id mennä siitä, mitä id on jne..kuten minä sanon minä tiedän vähän, mutta silti prety uusi kaikkien tämän

Gaz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back