Oikosulun ja Microstrip Linen Ansoft Designer

M

maverick09

Guest
Hei, olen yrittänyt simuloida rakenteen yksinkertaisen microstrip viiva maataso vuonna ANSOFT Designer .... Yritän lyhyt metalli (nauha) maahan ?...... kuinka voin tehdä sen? ..... Luulen on mahdollisuus rajat layer levyt ja kautta ?.... mutta en tiedä miten voin itse tehdä niitä ... Voiko kukaan voivat tarjota esimerkiksi ?.... Kiitos ...

Hei, maverick09 Voit käyttää kautta yhteyden microstrip linjan ja maanpinnan, muokata ominaisuuksia kautta, valitse Käynnistä kerros ja loppuun kerros, niin ne ovat yhteydessä toisiinsa. En tiedä onko vastaukseni on sovi sinulle problem.Just antaa neuvoja.

Hei pllen, thnaks vastauksesta. No yritän käyttää kautta, mutta en ollut varma, miten pitäisi määritellä se? ... Kuin haluan tietää esimerkiksi ....., miten sen määritellyt .... en voi oikeastaan tehdä se .. .. valitettavasti ..... Kiitos ..... [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 4 tuntia 9 minuuttia: [/color] [/size] Tietääkö kukaan Abou määrä osapuolten 2,5 D Via määritelmä Ansoft Designer?.

Hei, maverick09 Kun lisäät planarEM design, voit käyttää tätä tapa lisätä 2.5D kautta. Tapa: valikosta Draw / Via. En tiedä miksi et voi oikeastaan tehdä se?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back