Ole hyvä, mitään ideoita varten FFT 6 bittiä OFDM-vastaanottimen.

K

kpuntsri

Guest
: D Hei! Olen ollut toteuttamassa OFDM kanssa kiinteän pisteen FFT. Olen 16 bittiä klo Tx ulostulo DAC, mutta minulla on vain 6 bittiä ADC Rx. Kuten näet alla At Tx ..... Outout päässä FPGA 16 bittiä sitten liitetty DAC ......... Tällä Rx .... ADC kanssa 6bits tulo FPGA varten FFT käsittelyyn. Siksi ongelma on, miten prosessi ja laskea FFT klo Rx koska bittien määrä ei ole sama molemmissa Tx (16 bittiä) ja Rx (6 bittiä). Ole hyvä, mitään ideoita varten FFT 6 bittiä klo Rx. Kiitos paljon

Hi .. Ongelma ei ole selvä. Kysyt miten voimme olla FFT klo TX puoli tuotannostaan 16 bittiä ja IFFT klo RX joka voi kestää tuloon 6 bittinen? Tai miten koodi FFT / IFFT voi kestää 6 bittiä tulo-ja synnyttää 16-bittinen ulostulo?

Kiitos paljon ... Ongelmana on, miten prosessi 6 bittiä tulo Rx. At Tx, käytän kiinteän pilkun joka on 4 bittiä kokonaisluku ja 12 bittiä irrallinen (16,12). Sitten kuljen 16 bittiä kehitysapukomitean ja lähettää sen ulos. At Rx, olen 6 bittiä ADC, joten ongelma on, miten määritellään kokonaisluku ja irrallinen ja 6 bittiä FFT käsittelyyn. Kiitos oikein paljon taas ....: D

En näe ongelmaa .. voit normalisoitu datan ja niin jos sinulla on 6 bitti RX olet lähdössä oman FFT olet 6 bittinen + log2 (NFFT) missä NFFT on määrä kohtia Voit FFT (1024, 2048 ...). Tämä on "kokonaislukuosan" mutta ei ole mitään eroa niiden välillä, koska luultavasti olet ADC etupään kanssa syöttöasteikon välillä-1V ja 1V joten nämä 6 bittiä ovat täysin murto osa ... 6 bittinen on vain Dinamic valikoima! Myös jos ajaa DAC kokonaisluku ja murto-osa on määritelty vain lähtöjännite luokkaa kuin I Sayed vuonna edellisessä esimerkissä! Signaalinkäsittelyn on hyödyllistä ottaa tämä lähestymistapa myös siksi sinulla lisääminen datawidth ja joten ensiksi valita sisäistä tarkkuutta sinun FFT (ehdotan esim. 16 bittinen tai 32 mitä haluat) ja oman vaiheen napauttamalla (16 bittinen esimerkiksi ...) ja sen jälkeen suunnitella FFT piiri. Se riippuu siitä, mitä olet eritelmien noudattamista Signaali-kohinasuhde. Haluaisin tietää, jos joku on epäselvää! ;) Nauti design! Alex

Kiitos paljon Mr.Alex .... Luulen, että olisi parempi lähettää kuvan ongelmasta. Ja miten tarkkuus on 6 bittiä ADC Jos laitamme sen irrallinen, kiitos? Jos sinulla on ducuments, kerro minulle. Jälleen kiitos erittäin paljon. Bon! : D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back