OLEN EL LD-1 Pencilbox Logic suunnittelu Trainer MYYTÄVÄNÄ jälleenmyyntihinta 155,00 dollaria

L

Lotung352

Guest
Hei, olen 20-vuotisen ELECTRONICS BUFF & AM on alennusmyynti MINUN ELECTRONICS kohteita, koska Muutan. OLEN PENCILBOX LOGIC DESIGN TRAINER että vähittäismyyntihinta on 155,00 dollaria Ja otan +50,00dollari + 10,00 dollaria toimituskuluja lähettämäänsä Priority Mail, MSG ME jos kiinnostaa tai voin sijoittaa sen eBayssa You Can Do BUYITNOW jos haluat. Let Me Know, kiitos!
2lw4w80.jpg
hyödyntävät tehokkaasti arvokasta laboratorioaikaa Circuits kuten kelloja, kytkimet ja valot ovat pysyviä osia LD-1 opiskelijoiden rakentaa vain ne piirit, jotka suoraan koskea erityisesti kokeilu edulliset LD-1 Pencilbox Logic Trainer mahdollistaa opiskelijoiden digitaalisen elektroniikan hyödyntää tehokkaasti arvokkaita laboratorion aikaa. Circuits kuten kelloja, kytkimet ja valot ovat pysyviä osia LD-1 ja ei tarvitse toistuvasti rakennettu. Opiskelijat rakentaa vain ne piirit, jotka suoraan liittyvät tiettyyn kokeilu. Kaikki tulee suunnitella ja kokeilla logiikka piiri on sisällytetty Pencilbox. Virtaa joko foyr 1.5V paristoa tai valinnaista verkkovirtalaitetta. LD-1 sijaitsee kova muovisella kantolaukku, jossa kiinteä saranoitu kansi, joka pinoaa kätevästi varastointia varten. Kaikki tulee suunnitella ja kokeilla logiikka piiri on sisällytetty Pencilbox

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back