Olen HAKU PCI <-> IDE / ATA-siru.

B

belax

Guest
Aion tehdä erityistä laitetta, jonka on Salaa tietoja HDD ja kiintolevylle.
Joten, olen HAKU PCI <-> IDE / ATA-siru.
Tämä siru on pantava välinen PCI-väylä ja ATA / IDE (HDD).
Mitä enemmän, sen on oltava kyky puskurin tiedot läpi PCI kiintolevylle
(tai HDD: ltä PCI) väliaikaiseen muistiin.Sitten otan nämä tiedot (vuodesta temp.memory) on MCU, salaa niitä MCU sitten työntää takaisin väliaikaisen muistin ja kertoa tämä siru, että se voi trasfer tiedot väliaikaisen muistin kiintolevylle (tai PCI).Mitä voin löytää: MPC5200 mikroprosessori - se on PCI-ja ATA-liitäntä aluksella.
Mutta haluan löytää yhteen siruun, koska kääntäjän ja muiden ohjelmistojen MPC5200 on erittäin kallista köyhille Venäjä opiskelija, joka haluaa tehdä dimploma hankkeeseen.
Ole kiltti, auta minua.
Kiitos.

hei

tosin
En ole tietoinen siru pyydätte.mutta varastointi ic insinööri.Voin sanoa, mitä tarvitset
yksinkertainen mikro-prosessori (juoksevat noin 100Mhz) ja I / O-puskurin siru sekä muistin aluksella tehdä järjestelmästä aiot se bittinen vaikeampaa kuin sen yhden ic.mutta se on edullinen sinulle.

nopeuden vaatimus prosessori riippuu

1.nopeus on PCI-väylä
2.nopeus hdd, johon olet säilyttää tiedot
3.encription algoritmeja olet käynnissä.

yksi yksinkertainen kysymys, miksi haluat rakennettu tiedot encription laitteiston kun ohjelmisto on helppo rakentaa.millään tavalla hyvää laitteiston tiedot encriptors voidaan käyttää laitteistoa lukko ohjelmistot.

Lyhyesti sanottuna tämä on suuri hanke työskennellä kuin saada kaikenlaista altistumista

<why haluat rakennettu tiedot encription laitteiston kun ohjelmisto on helppo built>:
Koska laitteistopohjainen salaus voidaan salata tietoja huolimatta sinun OS (Windows, Linux, dos tai oma OS).Ja myös minun Erikoisuutenamme liittyvät laitteistot.
Voi olla se (soft) on yksinkertainen, mutta haluan oppia pci ja ata / ide täydellisesti.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back