Oma tietokone on vähenemässä kiintolevy kapasiteetti automaattisesti

A

aadmaahmood10

Guest
Oma tietokone on vähenemässä kiintolevy kapasiteetti automaattisesti päivittäin.Jos haluat luoda lisää tilaa Olen poistaa joitakin ohjelmaan.En voi tehdä tätä loputtomiin.Kerro minulle tämän ongelman ratkaisemiseksi.

tämä voi olla tapahtumassa johtuu luomisen virheelliset sektorit kovalevyltä ........

on luonnollista, jos tietokoneessa on enemmän kuin 4 vuotta vanha .....

lopettamaan se yrittää scandisk
se ei välttämättä aina ratkaise ongelmaa, mutta ne eivät anna sille yrittää ........

Jos käytät Windows XP Tämä on se, miten voit alkaa scandisk:
Siirry Oma tietokone oikealla klikkaa levy haluavat suorittaa scan ja valitse Ominaisuudet
nyt valita työkalut välilehdessä alkuun
Täältä löytää virhe tarkkailun vaihtoehto klikkaa Tarkista nyt
koskevan uuden välilehden valita molemmat vaihtoehdot automaattisesti korjaa virheet ja skannata ja yrittää korjata virheelliset sektorit

ja nyt Napsauta Käynnistä-painiketta

veisi paljon aikaa, ja jos sen pystyy korjata virheelliset sektorit suuri u saada takaisin levyn tilaa muuten mielestäni sinun pitäisi saada itse uuden kiintolevyn ..........

aadmaahmood10 wrote:

Oma tietokone on vähenemässä kiintolevy kapasiteetti automaattisesti päivittäin.
Jos haluat luoda lisää tilaa Olen poistaa joitakin ohjelmaan.
En voi tehdä tätä loputtomiin.
Kerro minulle tämän ongelman ratkaisemiseksi.

Voi kyllä tämä voisi olla työtä virus myös ......
mikä on ongelma:
jos koko kapasiteetti vähenee enemmän kuin mitä olen kertonut sinulle aikaisemmin
jos käytetty tila on inccreasing se johtuu todennäköisesti viruksen tai ohjelman u ovat luoneet että luo lohkojen muistia, jota ei ole freeed jälkeen sen toteuttamista
siinä tapauksessa, että ongelma on, kuten edellä tarkistuksen levyn pitäisi poistaa sen ........

myös levyn cleanup ....
kokeilla sitä sen siellä järjestelmän välineiden tarvikkeet ...........

muu yrittää ohjelmisto, joka tarkistaa kiintolevyn ....
esimerkiksi virittää palveluja on saatavilla ilmainen 30 päivän kokeilu helposti .....
sillä on myös Disk Cleaner (tehokkaampi) ja levytilaa explorer
jotka kertovat u tarkalleen missä ur levytilaa on käytetty ..........

kerran u löytää soultion eivät kerro meille, mitkä yksi ...................

Minäkin oli sama ongelma kerran.mutta vapaata tilaa minun HD väheni yhtäkkiä ja myös vain kerran.aluksi i oli noin 4 Gt vapaata tilaa, mutta myöhemmin yhtäkkiä laski noin 150 megatavua.
se voi myös johtua yksinkertainen kuten automaattinen järjestelmä palautuspisteet.Yritän puhdistus niitä.

teidän hdd on niin paljon huonoja alalla voidaan estää huono sektorin & format your hdd on Disk Manager.

Yritä tarkistaa tietokoneen virrankulutus ..
Viimeinen kiintolevy on myös ongelma, kuten sinun ..
Koska virtalähde ei riitä periä kaikki komponentit PC
sen tehdä enemmän huonoja sektorin minun kiintolevy ..
Myöhemmin olen muuttanut sekä oman virtalähde ja kiintolevy: cry:

Haluaisin ehdottaa tekee defragment ensin.
jos se ei auta, tarkista, onko virus.
jos se ei vieläkään auta, viime aikoina on lokit hyvää kauppaa hdd, kuten Seagate sata2 on newegg.

yrität suorittaa scan disk
tai levy tarkistaa
tai
hyvän levyn eheytys s / w
u did't mitkä os on asennettu ja joka hdd iur järjestelmä

saat varmuuskopion järjestelmän tiedot kumpi haluat sen jälkeen luodaan uusi osio se poistaa huonot ja se ei levitä tulevaisuudessa
sitten voit nauttia kanssa kovalevyltä

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back