on kysymys ..

J

jason1987

Guest
Minulla on kysymys minun hanke, joka käyttää protcol ja olen käyttäen RS232 yhteydessä tietokoneeseen ja käyttää COM1 ja minun opettaja pyytää minua käyttämään MAX232CPE IC sirujen myös, mutta miksi?Miten MAX232CPE toimii?kuka tahansa voi selittää minulle?Minulla on myös 8051-sirut ja olen tehnyt koodi TX-ja RX puhua tietokoneeseen ..pls vastata, jos tiedät ..kiitos.

Hei!

Ensimmäinen asia (että monet muut käyttäjät on otettava huomioon).Voisivat muutat otsikon
ja asiaa for one myöhemmin virkaa?"Minulla on kysymys, auttaa minua vastaamaan"
ei anna mitään vihjeen siitä, mitä haluat.Ja päälle, että kaikki tietävät,
mitä tekninen foorumi on (esim. jotkut esittää kysymyksiä ja joitakin muita vastaus).

Se sanoi, MAX232 on kuljettaja, ja voit ymmärtää, mitä se on
käsittely sen tiedotteessa.RS232 voi toimia kuin yhtenäiset järjestelmät, ja
sähkö-tasot voivat olla paljon suurempi kuin laitteistosta.Joten tämä siru
sopeutuu laitteiston ja ulkoisesti kytkettyyn järjestelmiä.Enempää.

http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/max232.pdf

Doralle.

jason1987 kirjoitti:

Minulla on kysymys minun hanke, joka käyttää protcol ja olen käyttäen RS232 yhteydessä tietokoneeseen ja käyttää COM1 ja minun opettaja pyytää minua käyttämään MAX232CPE IC sirujen myös, mutta miksi?
Miten MAX232CPE toimii?
kuka tahansa voi selittää minulle?
Minulla on myös 8051-sirut ja olen tehnyt koodi TX-ja RX puhua tietokoneeseen ..
pls vastata, jos tiedät ..
kiitos.

Hei ..joka tapauksessa kiitos vastauksesta ..MAX232CPE isit tasolla Shifter?joka voi Shifter kunnes jännite puhua COM1 on RS232?

Hyvää työtä Dora!!
& Jason:
Plz viittaavat Datasheet ja MAX232 IC.Tutkimuksen T1, 2 ja R1, 2 (in & out) ja käyttää jotakin yhdessä luoda Yhteydet bet'n ur Kit-PC.

Hei!

Puhuitte fyysiset liitännät (MAX232 ja sen vaihtoehtoja, ja
Esimerkiksi MAX3232 for 3V laitteet ovat fyysisesti sovitin chips).Nyt
En tiedä liikaa DMX512 koska en ole koskaan käyttänyt sitä, mutta
Se on protokolla (oikein, jos olen väärässä!).
Ennen ostamista MAX232 ja rakentaminen laitteiston, se ei haittaa
käsittelyssä vähän enemmän RS232 ja DMX512.

Doralle.

jason1987 kirjoitti:

mutta entä DMX512?

MAX232CPE on tasolla muutos ja miksi me tarvitsemme tätä?Jos Ymmärrän Tiedotteen i-kirjain tapa on pyytää teitä nyt.tapauksessa kiitän vastauksesta

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back