on mahdollista käyttää cyrstal oskillaattoria alle sen luokituksen?

D

desperado1

Guest
Minulla on kideoskillaattorin on 3.579 MHz.onko mahdollista, että minun käyttää tätä oskillaattori 1 MHz.Ole hyvä ja auta minua antamalla piirikaavio

joiden siru olet tarjota oskillaattori?
on ohjelmoitava yhden?vaikka harvinaisissa tapauksissa voit asettaa kristalli kellon taajuus jakaja parametrit ohjelmiston.
vasta sitten, vastaus on "EI
.

miksi ei saa kokeilla käytännössä ja nähdä tuloksia ..?
teoriassa on vaikea arvioida tällaisissa tapauksissa.

Voit vaihtaa resoating toistuvuuden muutaman KHz työntämällä tai vetämällä kristallia.
Jos tarvitset 1 MHz jakaa sen 4 (ellet nedd tarkkuus.)

Mandi

kanisteri u antaa minulle vinkkejä käyttämällä ohjelmoitavaa kideoskillaattorin?joka Polttimien tarvitaan?
joka ohjelmisto tarvitaan?

oskillaattoria ei ole programmable.I dont ajatella tällainen laite olemassa.
Tarkoitan ohjelmointi laite, jota varten oskillaattori on provided.Normally kinda mikro / jalostaja tai vastaavia älykkäitä moduulit.

se tapa, olet antanut yrittää yrittää tarkistaa, että se käytännössä, mitä tapahtuu?

A crystal resonanssi frequecy depens on fyysinen dimesions ja geometria kiteessä ja therefoe vahvistettu.Saat parllel seurasi joukko resonanssi että toistaa milloin mutiples keskeisimmistä (harmonisten)

se riippuu sen fyysinen ulottuvuus.joka tapauksessa voimme muuttaa sitä käyttämällä sopivaa ckt.
Esimerkki: vuonna 8085, 6MHz taaj.on sisäisesti ja alas muunnetaan soveltuvat 8085 (n. 3 MHz)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back