One-shot Relays ja autojen ympäristössä

U

UnSaniT

Guest
Hei, olen parhaillaan pieni hanke, joka käyttää kaksi kertaluonteista IC (jotain HCF4548B), ja se virta on katkaistu 12V auto akku.En ole varma, miten minun pitäisi teho / liitä IC.Selitän hieman lisää projektista:

HCF4548B on ehdoton maksimi luokitus Vdd enintään 20V (mielestäni), ja se käynnistää panos on mitoitettu Vdd 0.5 VAion hyödyntää hetkellisen painike kytkin ainutkertaiseksi laukaisee.Kun painetaan, kytkin kytkee 12V akulta ajovalot.Joten periaatteessa mitä haluan tehdä, on ottaa akku (12V) puolelle kytkintä IC Vdd, ja ottaa ajovalojen puolella laukaista tulo.

Yritän suunnitella niin se on suojattu ohimenevää piikkejä, kuorma kaatopaikkoja, ja kääntää akun yhteys.Tiedän, että voisin ottaa auto-säädin ja käyttää sitä IC Vdd, mutta luulen (en ole varma), että viive, kun siirrytään sääntelyviranomainen siitä tulisi liian pitkä myös käyttää sääntelyviranomainen kerta-laukaista.Näin ollen, koska kertaluonteisista käynnistävät on mitoitettu Vdd 0.5 v, en voi käyttää sääntelyviranomainen vain Vdd ja jotain muuta ja laukaista.

Any ideas?Ehkä saan kaksi Automotive sääntelyviranomainen (joiden avulla).Liitä sekä 12 V puolella vaihtaa yksi lähtö IC Vdd, toinen IC käynnistää, ja tie toisella puolella painike on käynnistää säätimen avulla pin.Kuulostaako järkevää?Kuinka kauan pitäisi odottaa sääntelyviranomainen toteuttaa tuotannon jälkeen antaa PIN-koodi on väitetty?

Kiitos,
-UnSaniT

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back