F
fuzzycontrolfreak
Guest
Hi everybody, olen työskennellyt projektissa, jossa olen käyttäen LVDT tarkkaan Mitat ja lineaarinen venttiilin siirtymä. Ongelmana on, ettei minulla ole liittyvän dokumentaation anturi, ja minulla ei ole aavistustakaan siitä oikein tehdystä kaapeloinnista. Olen kolme terminaalia tulossa ulos venttiilin, joista kaksi on oikosulussa ja näyttävät olevan tulon kela. Ja erehdyksen kautta huomasin, että soveltamalla AC signaali kaikkiin näihin liittimiin, DC-lähtö on syntynyt kolmannen terminaalin maassa olevien (joka on toinen terminaalien tulo kela). Tämä tasajännite on valikoima 250 mV, ja on erittäin alhainen kohinasuhde. Tämä saa minut varma olenko menossa oikealla tavalla, vaikuttaa siltä, että on integroitu Signaalin hoitoaine, joka antaa minulle tämä DC-lähtö, mutta en ole vielä varma, ja minulla ei ole aavistustakaan siitä LVDT n kanssa kolme johdinta (huomata, että DC tulojännite tuota vastausta joko). LVDT on Tšekin tehty, eikä dokumentointi on käytettävissä kaikkialla, voisi joku ystävällisesti auttaa minua minun ongelmani, olen yrittänyt kaikkea ja tuntuu olen melkein kokonaan menettänyt. Kiitos kovasti apua ...