Ongelma 3 johdin LVDT

• Thread starter fuzzycontrolfreak
  • Start date
F

fuzzycontrolfreak

Guest
Hi everybody, olen työskennellyt projektissa, jossa olen käyttäen LVDT tarkkaan Mitat ja lineaarinen venttiilin siirtymä. Ongelmana on, ettei minulla ole liittyvän dokumentaation anturi, ja minulla ei ole aavistustakaan siitä oikein tehdystä kaapeloinnista. Olen kolme terminaalia tulossa ulos venttiilin, joista kaksi on oikosulussa ja näyttävät olevan tulon kela. Ja erehdyksen kautta huomasin, että soveltamalla AC signaali kaikkiin näihin liittimiin, DC-lähtö on syntynyt kolmannen terminaalin maassa olevien (joka on toinen terminaalien tulo kela). Tämä tasajännite on valikoima 250 mV, ja on erittäin alhainen kohinasuhde. Tämä saa minut varma olenko menossa oikealla tavalla, vaikuttaa siltä, ​​että on integroitu Signaalin hoitoaine, joka antaa minulle tämä DC-lähtö, mutta en ole vielä varma, ja minulla ei ole aavistustakaan siitä LVDT n kanssa kolme johdinta (huomata, että DC tulojännite tuota vastausta joko). LVDT on Tšekin tehty, eikä dokumentointi on käytettävissä kaikkialla, voisi joku ystävällisesti auttaa minua minun ongelmani, olen yrittänyt kaikkea ja tuntuu olen melkein kokonaan menettänyt. Kiitos kovasti apua ...

Hei ystävä minkälaista signaalia conditoning käyttämistäsi? Käytätkö mitään analogista tekniikkaa käyttäen AD598/AD698? tai valvontakojeet Digitaalisesti .... Kerro minulle, jotta voimme ajatella mahdollisia ongelmia, joita voi esiintyä Hei olen työskennellyt jotain samaa hanketta nyt. niin antaa teemme joitakin osaamisen jakamista Tämä auttaa sinua ja minua. kiittää u

En ole kuullut LVDT ottaa 3 johdot on kolme veriaties on LVDTS ovat käytettävissä 4-johdin LVDT - toisioita kytkeä sarjaan verrattuna kunnossa 5-wire LVDT - ottaa toissijainen at cetre napauta 6 johdin LVDT - kaksi yksittäistä toisioita varmista, sinun LVDT on oikea. katso datalehdestä, se tulee sinulle avuksi

Hae '3 lanka LVDT "Google. On paljon tuloksia. Keith

ok Keith Mutta tuntuu, 5 wire LVDT he vaativat kuin 3-johdin LVDT. johto 1, 2: ensisijainen heräte johto 3, 4: Toisen lähdöt Wire 5: keskustan kosketa lanka Olenko oikeassa? Mielestäni muutamat valmistajat soittamalla 5-johdin LVDT kuin 3-johdin LVDT

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post lisätään 07:47 -------- - Edellinen viesti oli 07:43 ----------</span></span>
Etsi '3 lanka LVDT "Google. On paljon tuloksia. Keith
Hello Keith Voisitteko apua tahdistusvaihe demodulaatio vuonna AD698 Signaalinmuokkaus yksikkö? Olen could'nt ymmärtää, missä vaiheessa tiedot dekoodaus. Se käyttää siirtofunktio kuin / B. voisitteko ystävällisesti kertoa minulle miten vaihe demodulaatio tapahtuu? kiittää u

Mutta näyttää siltä, ​​5 wire LVDT he vaativat kuin 3-johdin LVDT
On myös antureita, jotka ovat kolme terminaalia, ilman erillistä exitation portti. Tarkista kunkin valmistajan käsikirjat. Universal Signaalinmuokkaimet olisi kyettävä käsittelemään kaikenlaisia ​​antureita, 3-5 johdot yhteys järjestelmän. PS: se näyttää et lukenut AD698 Datasheet thorougly. Kuvassa 7 on esimerkiksi osoittaa kolme johdon LVDT yhteyden järjestelmään.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post lisätään 09:41 ---------- Edellinen viesti oli 9:23 ----------</span></span>
Minusta sinun LVDT voi olla signaalinkäsittely sisällä
Tämä on ilmeisesti tapauksessa anturin kuvaaja alkuperäisessä 2007 jälkeen.

Hei FVM Voitko antaa lyhyt selvitys siitä, miten [color = "red"] tahdistusvaihe herkkä demodulaatio [/COLOR] tapahtuu Universal Signal hoitoaine AD698? Sain sekava sisäinen IC toimintaa.

Näet toiminta periaate lohkokaavion Kuva 6. Se on pohjimmiltaan kertomalla ohjearvon merkki tulon kanssa ja B signaalitulo ja alipäästösuodatusta tuote. Kuvittele sini tulosignaali. Jos se on samassa tahdissa viittaus (0 astetta vaihesiirto), tuote on kokoaaltoelektroniikka korjattu sini, ja suodattimen lähdön suurin positiivinen tasajännite. 180 asteen signaali antaa suurin mahdollinen kielteinen verhokäyräsignaali. 90 asteen syöttövaihe, merkki on kytketty at sini huiput, suodatettu keskiarvo ist nolla.

En tiedä paljon LVDT n mutta löytänyt tämän artikkelin täytyy olla apua

Koko tämän sivuston vaikuttaa melko epäilyttävältä. Se vain osoittaa sinun ei pitäisi uskoa kaikkea mitä katsella Internetissä! Keith.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back