ongelma avr C-koodit

E

engineer khan

Guest
Mitä seuraavia keinoja lcd rajapinnat ohjelmaan???? (plz joku auttaa minua Brothers)
Code:
 lcd_cmd (unsigned char kohta) {dataportti = kohde; ctlrport = (0

Molemmat Koodilistaus tekevät samaa paitsi viiveen (50) ensimmäisen listalle.

Mielestäni ongelma on monimutkainen tässä kirjoittaja koodin yrittänyt tehdä koodia selvä, mutta se saattaa tulla monimutkaisempi kokematon silmissä. (S) yritti korostaa "rs" ja "rw" bittejä on 0, kun "en" kellotetaan:
Code:
 ctlrport = (0

mitä>, | seistä??? lyhyt näitä plz,,,, kallistus v käyttää samaa C-koodit kuin 8051 kuin olen antanut aikaisemmissa postitse????

Oletko tehnyt haun C toimijoille? Jos et pitäisi, löydät lukuisia verkkosivuja selittää näitä.

mitä>, | seistä??? Lyhyt näitä plz,,,, kallistus v käyttää samaa C-koodit kuin 8051 kuin olen antanut aikaisemmissa postitse????
> siirtyy hieman oikealle. Jos PORTA = 0b00000001, jos se on siirtyvät vasemmalle tulee 0b00000010, ts. 1PORTA 8PORTA tarkoitetaan arvo pysyy samana. | On peiton OR operaattoria.

Se ei korjaa ongelmaa piditte ei pyöritä pääse siirtymään. Jotta siirto oikealle 1 tavu antaa 0 ja vasen muutos 8 antaa myös 0 jos alkuarvo on 1.

Ei ole mitään toimintaa soveltaa "ctrlport" on ensimmäinen rivi, se on vain täynnä uuden arvon, joka '0 'siirtynyt "en" useita kertoja, joka on vielä '0'. Vuonna 2. rivi on taas täynnä uutta arvoa, mutta tällä kertaa 3 arvot OR-. Kun taas "(0

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back