Ongelma käyttäessäsi USART vuonna PIC18F67J50

K

keolim85

Guest
Im vielä uusia PIC-, Pls auttaa minua. Onko PIC18F67J50 eivät tue USART toimi? Coz saan "ei löytänyt määritelmää tunnus" OpenUSART 'in tiedosto ... " Käytettäessä USART toimi missään opetusohjelma tai hankkeen. Olin jo käytössä # include ja # include mutta silti saat tämän virheen. Miksi näin tapahtuu?

Hei, Minkälaisia kääntäjä u käyttävät esimerkiksi CCS jne. U on esimerkki koodit kääntäjä ohjetiedoston

PIC18F67J50 on kaksi EUSART moduulia. PIC18F67J50 Perhe Datasheet: http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/39775b.pdf En tiedä kokemuksestasi muissa MCU: n, tai jos tarvitset USB-oheislaitteita tai pienitehoisia feutures tai somethig muuten, mutta mielestäni on, että PIC18F67J50 ei suositella ensimmäinen PIC. Kokeile enemmän triviaali MCU ensimmäistä kertaa löydät paljon esimerkkejä ja tukea. Joka tapauksessa ongelma todennäköisesti on jostain et oikea (ehkä nimi, väärä inlude tai jotain muuta). Melko varma haluamasi vastaukset on jo kirjoitettu yksityiskohtaisesti MCU ja compliler käsikirjat ja esimerkkejä. Kun olen jumissa tällaisissa tilanteissa aloitan tekee kaiken työn alusta alkaen pienempiin ja varovainen vaiheet (enemmän manuaalinen käsittely). Se toimii aina. Jos se ei ole, teen sen taas!. Se toimii aina ...: D (Jos tarvitset tarkempaa vastausta sinun täytyy antaa lisätietoja koodi ja kääntäjä käytät)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back