A
atieh
Guest
Hei kaverit, olen työskennellyt hankkeen suunnittelu Invertterit joka r suvaitsevainen melulle. Olen jo suunniteltu piiri, nyt minun täytyy lisätä melua minun piiri ja osoittavat, että saatu aaltomuodot ovat suvaitsevaisia melulle. Tämän matther käytän VPWLF parametria Cadence, olen tiedot tuottaneen melulta Matlabilla. Kopioin liukuluku tiedot Muistio tekstitiedosto (1000 pistettä). koska minun jännite on nollasta 1v. melu Tiedot ovat -0,5 ja 0,5 V. ja sitten lisäsin VPLWF parametri Jokainen transistori standardin invertteri piiri ja lisäsin sijainnin notepad tiedoston VPWL tiedoston nimi. mutta kun halusin juosta minun piiri kohtasin virheen. se sanoi, että virhe rivillä yksi tekstitiedosto. sitten lisäsin DC jännite, aika, ja ohimenevää aikaa parametrin ominaisuudet. sitten virhe muutettu "twidth ei ole määritelty tai sen on virheellinen". Olen ollut noin vähän ja sain sen takia kauden, olen eräänlainen sekoittaa nyt. kanisteri u plz kertoa minulle, mitä minun pitäisi tarkalleen tehdä tällä parametrilla (vpwlf)? Olen todella arvostaa ur apua. THX atieh