ongelma kaksi kelloa

V

vahid_roostaie

Guest
Hei!

Minun on erotettava asynkronisia kellojen minun design.both niistä tuloliitäntää
on omat rekisterit minun design.I käyttää approperiate synchronizers ja muut tarvittavat tekniikat Kello rajaa ja ei ole ongelma suunnittelussa.

mutta mielestäni ongelma on määritellä ja käyttää DC-komennot nämä kaksi kelloa.

Miten voin käyttää seuraavia komentoja kaksi kelloa? minun tarvitse toistaa jokaisen niistä kullekin oman kellon?

1-create_clock.
2-set_fix_hold.
3-set_propagated_clock.
4-set_input_delay ja set_output_delay.

Miten voin lisätä kellon gating minun suunnittelu kaksi erillistä clocks.I käyttää set_clock_gating_style mutta komento ei liity clock.is olemassa mitään muuta tapaa tehdä tätä?

kiitoksia paljon

Hi vahid_roostaie,

Tarvitset kaksi create_clock.

Älä kiinnitä ruumaan front-end, jos teet 0.35um tai enemmän tekniikkaa.Korjaa pitää muodoltaan jälkeen kellon puu on lisätty.

Sinun täytyy asettaa tulon ja lähdön viivästymisestä.Jos PIN-koodi voidaan ajaa sekä kellojen sinun täytyy kullekin vuorokauden.

Mielestäni Kello gating lisäys on riippumaton siitä, kuinka monta kelloa olet.

Terveisin,
Englanninkielinen Han

jos 2 kellot ovat asyn, miksi me emme voi asettaa niitä väärä tie?

hi utmseng,
Uskon, että voimme asettaa polut väärä, jos 2 kellot ovat asyn, ja käytämme oikein synchronizers välillä.

1-create_clock jokaisen kellon
2-set_fix_hold [all_clock]
3-set_propagated_clock (ei tarvitse jos ei kellon puu)
4-set_input_delay ja set_output_delay on synkronoitu signaalin liittyvät yhteen kellon domain

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back