ongelma, Kongon

K

karl6833

Guest
Dear all,

I'm using Cadence IC5141.I run PDRACULA, saat Kongon demokraattisessa tasavallassa, ajelu jxrun.com, ja käytä sitten DRACULA Interactive virtuoosi katsomaan Kongon tuotos.Kuitenkin, kun käytän DRACULA Interactive (valitse Kongon Setup), Kongon tuotos ikkunat eivät näy, ja icfb lukot.

Miten voin ratkaista ongelman edellä?Vai onko olemassa mitään toimenpiteitä tehdä DRC tarkistaa?Tietoja Kongon demokraattisessa tasavallassa, minulla on vain DRC tiedosto (minulla ei ole divadrc.rul tiedosto).

Kiitoksia erittäin paljon apua!

Asiakas voi avata CDS.log tiedosto nähdä, mitä tapahtui ennen icfb lukittu.Jos haluat divaDRC.rul tiedoston, voit käyttää DraculaToDiva muuntaa DRACULA sääntö tiedosto DIVA muodossa.Jotkut lausuntoja voi olla tarpeen muuttaa muuntamisen jälkeen.

Käyttämällä DraculaToDiva muuntaa DRACULA sääntö tiedosto DIVA-muodossa

Olen juuri tarkistanut Kongon tuloksia komentoriviltä avaamalla drcpr.sum nähdä Kongon virhe kannat ja virhekoodit:)
Yritän diva menetelmällä.Kiitoksia erittäin hyvin ajaksi sinun auttaa!

karl6833 kirjoitti:

Dear all,I'm using Cadence IC5141.
I run PDRACULA, saat Kongon demokraattisessa tasavallassa, ajelu jxrun.com, ja käytä sitten DRACULA Interactive virtuoosi katsomaan Kongon tuotos.
Kuitenkin, kun käytän DRACULA Interactive (valitse Kongon Setup), Kongon tuotos ikkunat eivät näy, ja icfb lukot.Miten voin ratkaista ongelman edellä?
Vai onko olemassa mitään toimenpiteitä tehdä DRC tarkistaa?
Tietoja Kongon demokraattisessa tasavallassa, minulla on vain DRC tiedosto (minulla ei ole divadrc.rul tiedosto).Kiitoksia erittäin paljon apua!

gabi71ro kirjoitti:

Ehdotan, että ensin tarkistaa, jos DRACULA rul-tiedosto määrittää INQUERY = YES

Näin voit käyttää DRACULA INTERACTIVE tarkistaa virheet.

Enemmän, sinun täytyy valita oikea tulostetiedostoon.

En suosittele käyttämään dracula2diva muunnin, koska nämä kaksi työkalua, vaikka tehdään Cadence, eivät ole 100% vastaavaa.
Tulet descover paljon asioita, jotka ovat pois, koska tämän muuntimen.

Useamman kerran, Diva on heikkolaatuinen ruudullinen.
Vie paljon muistia, joskus jäätyä näytön tuntikausia, ja Diva säännöt voit olla TAPE tai irtotavarana tai substraatin (valitse yksi) virheet kertoa.

Lisää uudestaan ja uudestaan, jos sinulla on polku metallit tukeutuu 45 asteen olet pois verkon kysymys, ja Diva ei näytän.

Viimeksi Lisää ..... siksi, että offgrid, voit olla valtaa shortsit ..... ja oletan, että tiedät, mitä tämä tarkoittaa.

Olen vahvasti reccomand voit käyttää DRACULA jos et ole jotain parempaa.
Unohda DIVA.Nauttia!

gabi71ro on oikeassa.Diva on huonompi Dracula monessa.

Mutta diva voi näyttää off-grid virheitä.Se löytyy BUCK virheitä (soft-yhteys virheet) myös.

Diva on sopiva pienille kaavoista.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back