Ongelma koodi sarjaviesteille käyttäen UART RFID projektin

P

pratish

Guest
Hei Freinds im tekee hankkeen RFID (Radio Frequency Identification). I m käyttäen AT89c51/52/S52 UC. I m käyttäen RS-232 fror sarjaliikenne, hän ongelma im edessään on, että im kykene kirjoittamaan koodia sarjaviesteille käyttäen UART. Selitän projektiini ... On yksi lähetin, joka välittää signaalin jatkuvasti vastaanottimen sisältävä mikrokontrolleri. On jonkin verran erilaisia, joista vastaanotin ei voinut ottaa kiinni signaalin (RF) toimittaa lähetin. Tuolloin Haluan lähettää yhden viestin tietokoneeseen kertoen että "lähetin on alueen ulkopuolella", ja haluamme tehdä summerin ääni, joka on liitetty P2_1 (Port @ PIN1). Ja kun lähetin on valikoima Haluan lähettää yhden viestin tietokone kertoo, että "lähetin on Range", ja haluat hehkua LED kiinni P1_o. Plz auttaa minua frndz.

asettaa baudinopeudeksi sinun mikrokontrolleri sitten käyttää _getkey jonka avulla voit vastaanottaa tietoja Rx nastainen

Olen liittänyt mikrokontrolleri osa piiri. Selitän mitä tarkalleen haluat otan keskeytystä tag.Then siitä keskeyttää mikrokontrolleri ON 1 LED ja sitten lähettää signaalin tietokoneen kautta TXD pin .. jos ei keskeytä sitten toinen johti palaa ja summeri Buzz ... Nyt en ole pääsemässä miten käyttää keskeyttää - Syntaxwise. Ja miten käyttää TXD ja siru välittää korkea signaali tietokoneen ... Folks auttakaa minua koodin osaa tuottaa tämän toiminnon. odottavat kärsimättöminä vastauksen kuin minun tentit ja hanke-esitykset ovat keksineet ... Käytän mikrokontrolleri AT89S52/AT89C51/AT89C51 Tämä on piirikaavio minun vastaanotin osio, joka sisältää mikro-ohjaimen.
97_1171382769.JPG

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back