Ongelma lähtö kun kytket infrapuna tunnistin piiri

A

al55

Guest
Hei, olen juuri ostanut Panansonic infrapunailmaisin ja Minulla on vaikeuksia saada se toimimaan. ive koukussa piiri sama kuin linkin: http://davebodnar.com/railway/Pulsed_IR_Article/ , mutta mielestäni ongelma on, etten voi saada TTL antojännite 0, kun signaalia ei havaita ja 5v Kun signaali on läsnä. Jostain syystä im saada antojännite noin 3.6v kun ei 38kHz signaali on sitten lähtö heiluu noin 1v ja siten myös signaalin hetkellä ole, mitä ajattelin, että olisi. Minun päätarkoituksena on yhteydessä tuotannon tunnistin digitaaliseen sisääntuloon PIC joilla ei ole ulkoista virtapiiriä. Mitään ajatuksia?

[Quote = al55] Jostain syystä im saada antojännite noin 3.6v kun ei 38kHz signaali on [/quote] Kyse on oikeassa, on se huomioon LED pudota tahansa välillä 1 ja 3v ei ennenkuulumatonta. Tämä on vielä reilusti Erotuskynnys (logiikka 1) useimpien TTL laitteita. [Quote = al55] tuotanto kääntyy noin 1v tai niin [/quote] Tämä kuulostaa olet saalis diodi releelle väärinpäin.

Jotta vastaanotin im käyttämättä ulkoista piirit vain ilmaisin ja mittaat lähdön loppujännitteet yleismittarilla kun 38kHz on läsnä ja kun se ei ole, mutta im silti saada samat tulokset? Kiitos vastauksesta.

Hei Olen käyttänyt samaa ilmaisin, ja se on tarkoitus mennä suuri, kun se ei tunnista harjoittaja, ja pysyvät alhaisina, kun kantoaaltosignaalin ei present.I eivät muista pois käsin todellinen arvo alhainen, mutta tiedoissa täsmennetään max 0.5V.You tapana saada 0V ja operaattorin havaita. , Miksi olet vain saada 3,6 lähdössä, miten olet toimittavat Vcc tunnistimeen? Tässä on mitä sen pitäisi näyttää.
4tzm0pz.gif
CH2 (sininen) on ilmaisin tuotos. CH1 on harjoittaja. (Räjähtää siirto) olen unohtanut CH2 oli AC kytkimen mittaus aaltomuoto (signaali) on ilmaisin tuotos on korkeimmillaan 4.42V kun ei harjoittaja havaita ja-0.4V, kun rahdinkuljettaja on present.Disconnecting harjoittajan olisi vetää ilmaisin max lähelle rautatie jännitteen

Kiitos teille vastauksen max0412, käytin kuvat PWM ja experimenetd kanssa ja erilaista taajuuksilla ja tullin välisen suhteen 3.8kHz - 40kHz ja totesi tunnistin toiminut tarkoitettu (TTL-lähtö) on 25kHz on velvollisuus suhteessa 50%. En tiedä miksi se toimi tällä taajuudella kun kantotaajuus ilmaisimen on 38kHz. Kaikki vihjeet? [Color = darkred] [/color] [color = red] [/color] [color = orange] [/color] [color = ruskea] [/color]

kokeile CMOS vastaava IC ... TTL doesnt siirtyä kokonaan, koska häviö transistorit sen on täytettävä sen sisäiset piirit ... kun CMOS pystyy kytkemään noin 0.2V ja 4.8V ..... Terveisin

Hei Jos ehdottoman varma oman tuottaa 25 kHz kanssa PIC (mitataan laajuus tai FREQ laskuri), niin haluan testata toista ilmaisinta, jos sinulla on yksi, sillä on jotain vikaa, että yksi. En ole koskaan testannut matala ja korkea freq Herkkyysalue ilmaisinta, mutta vaikka BPF ei ole lieventävä signaali siitä, että hidas se pitäisi silti pystyä havaitsemaan 38kHz.It pitäisi olla alimmillaan noin 34kHz on korkea on 43kHz. 38kHz harjoittajan on myös suunniteltava klo 1.25kHz tai 20ms countinous olen olettaen on 20ms pois 20ms. Olen aina käyttänyt räjähtää Tx. Useimmat muut ilmaisimet torjuu YK-moduloitu harjoittaja, kuten melua. Tämä ei ole erikseen mainittu tiedoissa, mutta se on luultavasti kyse. Ne osoittavat harjoittaja joko puhkesi siirto (kuten edellä) 1.25kHz tai jatkuva (20ms). Tämä on PNA4602M
Code:
 http://www.semicon.panasonic.co.jp/ds2/SHE00044CED.pdf

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back