Ongelma löytää ja piirtämistä palata menetys microstrip antenni

A

asme

Guest
Hei olen työskennellyt microstrip antenni kuin minun projektini. Olen käyttänyt Matlab. Olen ongelma löytää heijastusvaimennus. Kävin läpi Sheen paperin ja vei laastari sitten se löytää heijastuu ja vaaratilanteiden aaltoja. mutta minun on vaikea piirtämistä heijastusvaimennus. se ei tule ulos samanlainen kiilto n paperia. mitä minun pitäisi tehdä? Auttakaa minua Kiitos paljon

Sinun täytyy viitata käsikirjaan microstrip antenni bahl.

kokeile mwo se on erittäin hyödyllinen microstrip antenni

kokeile kirja em mallinnus Matlabilla .. sen saatavilla eBook foorumeilla edaboard .. se antaa ohjelmia Matlab opiskelemaan laastari antennit .. sen erittäin hyödylliseksi

Saatat löytää kirjan "CAD ja Microstrip antenneja langattomiin sovelluksiin" Robert Sainati hyödyllistä. Se sisältää erän suunnitteluohjelmistoja. Tietenkin on itsestään selvä valinta käyttää kaupallisia ohjelmistoja Ansoft, IE3D jne. terveisin [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 58 sekunnin: [/color] [/size] Saatat löytää kirjan "CAD ja Microstrip antenneja langattomiin sovelluksiin "Robert Sainati hyödyllistä. Se sisältää erän suunnitteluohjelmistoja. Tietenkin on itsestään selvä valinta käyttää kaupallisia ohjelmistoja Ansoft, IE3D jne. terveisin

käsikirja microstrip antenni James on parempi kirja microstrip antenni.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back