ongelma li-ion akku latautuu

B

bean123

Guest
Hei,
Oma akun latauksen piiri on vain jatkuvasti Current, ei Vakiojännitemuuntajien menetelmää,
ja jatkuva virta on 1A.
Kun akun jännite saadaan leikkaaminen jännite 4.2V, virtapiiri katkaistaan, mutta akun jännite polveutuvat 4.2V ja 4.11V noin 4 minuutin ajan.
Jotta akku ei pääse jännite (4.2V) Haluan saada.
Ja tasavirtalähteen on pienempi, akun jännite on suurempi.Esimerkiksi, kun jatkuva virta on 400mA, V saa noin 4.16V.
Miten voin tehdä Voltage saapuvat 4.2V?
Joku kertoa minulle, että li-ion akku on pitkään kemiallinen reaktio aika.ja tämä on syy.
Niinkö?
Ja antakaa minulle ratkaisu.
Minun täytyy suunnitella jatkuva jännite latauksen??
Kiitos

Etkö tarkasteltiin kuvaaja jännite latauksen litiumparistolla?Akun yliopistossa Web on yksi.
Se tavoittaa 4.2V on ehkä tunnin, mutta on edelleen lataus on 4.2V on kaksi tuntia.

Se on ehkä 65% - 70% hintaan, kun sen jännite saavuttaa 4.2V.Se on ladattu täyteen, kun se latausvirta vähenee 3% sen nimellisvirta.

Hei!

Vain utelias fysiikan takana "tasavirtalamput menetelmä".
Voitteko selittää minulle, miten se vastaa akku (tai kondensaattori) on
nykyinen jännite?
Et voi.Alussa maksu se on 2,8 (vai oliko se 2.9?)
ja lopussa sinulla pysähtyä 4,2 V ei voi olla hetkessä
4.2V tai millä tahansa muulla jännite.Doralle.

bean123 kirjoitti:

Hei,

Oma akun latauksen piiri on vain jatkuvasti Current, ei Vakiojännitemuuntajien menetelmää,

[...]

Kiitos

Hei!
Li-ion akkulaturi melkein on ylläpitolataukseen / vakio-nykyisen lataus / vakio-jännite latauksen.Ja olen samaa mieltä eli että "ei voi olla hetkessä 4.2V tai mitä tahansa muuta jännite" puhuitte.
Kysymykseni on, että oma laturi ei ole vakio-jännitettä ei pääse 4.2V jota haluan saada.Kun laturi katkaisee, jännite laskeutuu nopeasti 4.2V ja ehkä 4.14V tai 4.13V noin kymmenen tai kaksikymmentä sekuntia, ja jännite vihdoin pääsee ehkä 4.11V noin viisi minuuttia.
Joku kertoi minulle, että syy on li-ion akku on pitkään kemiallinen reaktio aika.Joten en voi leikata pois nykyisestä, kun jännite saavuttaa 4.12V.Ja ehkä juuri siksi tarvitsee jatkuvaa-jännite latauksen.Aluksi haluan varmistaa vastauksen, ja vaeltavat muuta ratkaisua kuin lisäämällä vakio-jännite latauksen.
Ja Audioguru mainitsee näistä.

Doraemon kirjoitti:

Hei!Vain utelias fysiikan takana "tasavirtalamput menetelmä".

Voitteko selittää minulle, miten se vastaa akku (tai kondensaattori) on

nykyinen jännite?

Et voi.
Alussa maksu se on 2,8 (vai oliko se 2.9?)

ja lopussa sinulla pysähtyä 4,2 V ei voi olla hetkessä

4.2V tai millä tahansa muulla jännite.Doralle.bean123 kirjoitti:

Hei,

[...]

Kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back