A
Anuradha1
Guest
Hei kaikki, olen kirjoittanut MikroC ohjelma kaapata PWM signaalia pic16f877a n CCP moduuli. Ohjelma oli simuloitu tarkasti PICsimulator on kiinnitetty täällä.
Code:
/ * Laske PWM käyttäen CCP moduulit * / / / Käynnistä ajastin ottamisen jälkeen nousevalla reunalla. niin ei tarvitse sustraction toiminto / / lähetys suoraan kiinni leveys ja ajan arvoja kautta UART / / UART toimitusajasta silmukka: vaikkei minulla käyttöön viive ohjelman sisällä, simulaattori doesnot kiinni minun viive: (/ / Still UART toimii Viive määritelty optio Uart Voimansiirto / vastaanota viive. / / Precesion on vähemmän kuin syömällä arvot vähennys toiminnon unsigned short int T2L, T2H, T3L, T3H, x, i, kreivi, void Loop_rise (); void Loop_rise1 (); void Loop_fall (); void lähetys (unsigned short int i); void main () {CCP1CON = 0x00; INTCON = 0x00; TRISC.B2 = 1; PIE1 = 0x00; / / poistaa oheislaitteiden keskeytyksiä while (1) {/ / TMR1H = 0 ; / / TMR1L = 0; / * Nämä antavat vääriä lukemia PIR1 = 0; / / PIR1 Rekisteri sisältää yksittäisen lipun bittiä periphiral keskeyttää CCP1CON = 0x05; / / Capture nouseva reuna / / laskemiseen header if (Count