Ongelma mittaamalla VBG lähtö bandgap

A

arsenal

Guest
Hei, Olen bandgap vuonna testchip, ja kun minä mitata VBG ulostulo oskilloskooppi, ei aaltoilu ja se on edelleen kiinteä arvo ja ei muutu. Kuitenkin kun käytän yleismittarilla mitata jännite, saan erilaisia ​​arvoja eri mittaus, voi joku kertoa minulle, mitä on ongelma, ja mitä voin tehdä? kiitos

Hei Arsenal, luulisin aaltoilu jännite on pieni? Jos se on pieni, I dont ajatella se on ongelma. Mielestäni oskilloskoopin tarjoaa enemmän kapasitanssi sen tulo ja suodatus melua läsnä. (Yleensä voisi odottaa enemmän kapasitanssi on yleismittari tulo vaikka) Voit lisätä small cap Lähdön ja tarkistaa vastauksen. terveisin Sudhir

u voi käyttää oskilloskoopin nähdä aaltomuoto muuttuu, kun liität mittarin vai ei. Toisaalta, oskilloskooppi enemmän virtaa kuin mittari

hi Sudhir ja blusesmaster, kiittää u ur vastausta. sitten mikä mittaus on tarkempi? kiitos paljon Arsenal

Arsenal, Sinun täytyy etsiä ohjeesta joista yksi on pienin panos vuotovirta. Jos et löydä käsikirja, google mallinumero ja saat todennäköisesti löydä sitä verkossa. Vuotovirta on varmasti syy mittausvirheen osalta bandgaps. PS: Pidän Bluesmaster lähestymistapa: Hook up oskilloskooppi, niin onko signaali muuttuu kun kytket mittarin päälle se. Tee sitten päinvastoin: kytkeä mittari, ja katso, jos sen arvo muuttuu liität oskilloskoopin sen päälle.

Entä tarkistaa jännitteen päätöslauselman oskilloskoopin ja multi-mittari?

Hei Arsenal, yleensä mitään bandgap voi lähde tiettyjä mA alue pienellä kuormalla asetuksella. Mitä käyttöä aukon suuruudesta, joka muuttaa sen arvoa takia vuotovirta mittauslaite (mieluiten mittauslaitteet kiinnittää nolla nykyinen, käytännössä enintään muutaman UA) Vaikka bandgap jännitteen muutoksia, koska joidenkin kuormitusvirran, sinun ei pitäisi "saada eri arvoja eri mittaus" Minun ehdotukseni on tehdä mittaus käyttäen toista standardia yleismittarilla, koska se on yleismittari, jonka lukemat, jotka ovat muuttumassa. Omasta piiri näkökulmasta vain yrittää pienen kondensaattorin koko bändi kuilu jännite, se voidaan eliminoida häiriöt jännitteen mahdollinen. terveisin Sudhir

Kiitos kaikille ur vastausta. Mielestäni se johtuu vuotovirta u guys edellä, koska minun bandgap on erittäin alhainen virrankulutus ja hiljainen yksi, todella kiittää teitä kaikkia. arsenaali

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back