Ongelma on maadoitus layout.

H

haircream

Guest
Hei kaverit, olen tekemässä aihe toimeksianto Uni. Minun täytyy suunnitella tynnyri Shifter (4x4). Olen tehnyt piiri ja nyt yritän tehdä layout ja tapasi outoja ongelmia. BTW: Olen käyttäen IC Station RedHat. Tiedoksi, piirtämisen aikana layout voit vedota logiikka (piiri) ja laita se viereen layout aiot piirtää saada parempi näkemys. Jos klikkaat jotakin johtoja, lohkot (komponentit kuten MOS), joka yhdisti sen korostetaan ja siellä on keltainen viiva, joka liittää ne oppaaksi. Nyt minun pitää maahan NMOS käytän rakentaa vaihdekeppi sain selville, että mikään lohko on korostettu (oikeusasteen NMOS - 1 punainen poly puolivälissä ja 2 metalli 1 työmaalla), mutta siellä on keltainen liittäminen MOS - poly ja poly mutta mitään ei korostettu. Joten miten pitäisi Jauhoin se? Kuten lähes kaikki poly ovat yhteydessä jotain muuta, eli tulo-tai lähtötaajuus. Miten johtoja olla oikosulussa suoraan maahan? Tässä dosnt järkeä ja siksi en voi kulkea LVS. Toivottavasti te ymmärrä mitä yritän sanoa ja auttakaa minua>

Näyttää siltä unohdit NFET kehon yhteyksien taitossa: laita vain yhteyttä (tai rivin tai rengas niistä) M1-ja p-diffuusio taitossa ja merkitä maahan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back