Hyvä freind, minulla on ongelma, kun yritän suunnitella suodatin. Käytän @ DS suunnitella hairfin suodatin 5,66 GHz 200 MHz kaistanleveys. in @ DS suunnittelu opas, tulos näyttää hyvältä, mutta kun vien rakenteen MW studio 4,0 tekemään täyden aallon analyysi, keskitaajuus oli muutos. Kaikki sugestion? tahnk sinua
[Quote = boy] Hyvä freind, minulla on ongelma, kun yritän suunnitella suodatin. Käytän @ DS suunnitella hairfin suodatin 5,66 GHz 200 MHz kaistanleveys. in @ DS suunnittelu opas, tulos näyttää hyvältä, mutta kun vien rakenteen MW studio 4,0 tekemään täyden aallon analyysi, keskitaajuus oli muutos. Kaikki sugestion? tahnk sinä [/quote] Kiinnitä huomiota mesh MWS. Joissakin tapauksissa (mielestäni tämä on yksi) se on huolellisesti puhdistettu. Yritä juosta mukautuva niveltyisivät ohjattua tai pelata verkko-asetukset (lines per aallonpituus ~ 30, mesh linja suhteessa raja ~ 50, hienostuneisuus sekä rintalihakset rajaa ~ 3 tai 4). Ehkä se auttaa .. Ystävällisin terveisin, EIRP
EIRP: Olen samaa mieltä kanssasi enemmän. Olen iloinen esille tätä seikkaa. Hammastusvirheet MWS on erittäin tärkeää. En voi kertoa teille, kuinka monta kertaa olen ollut virheellinen simulaatioita, koska verkko oli virheellinen. Todellinen gocha on se, että tulokset voidaan kaukana. Muista suorittaa mukautuva mesh ensin ratkaista ainakin. Kun ensin ratkaista, voit yleensä vain säilyttää verkon asetukset.
Oletko analysoinut sitä ADS momenttioskillaattorin? En odota MWS antaa täsmälleen saman tuloksen muiden MoM tai FDTD koodia vaikka geometria on mallinnettu tarkasti. Paljonko muutos oikein puhumme?
Olen yrittänyt vauhtia, mutta se ei ole hyvä tulos ei näytä suodatinta enää. In MWS on sbout 200 MHz: n alapuolella halu taajuus. Yritän Adative niveltyisivät tyoday nähdä, miten se on.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.